" П'ятірка прочитаних творів "

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 19 разів
11 запитань
Запитання 1

1. Хто автор п'єси- казки " Дума про козака Голоту" ?

варіанти відповідей

А Редьярд Кіплінг

Б Неля Шейко - Медведєва

В Алан Мілн

Г Павло Глазовий

Запитання 2

2. Виділи головні дійові особи твору Нелі Швейко - Медведєвої "Капосники і капосниці".

варіанти відповідей

А Гусочка , Їжачок

Б Їжачок, Паця, Тіточка Хрюся, Чапа, Страхлик, Хаплик

В Їжачок, Паця, Тіточка Хрюся, Чапа, Страхлик, Хаплик,Гусочка

Г Паця, Тіточка Хрюся, Чапа, Страхлик, Хаплик

Запитання 3

3. Хто це ? Впізнай!

Маленька істота із п'ятачком замість носа.Їсть все і може вмить відгризти комір від піджака. Вміє складати вірші, любить співати.Веселий і пустотливий.

варіанти відповідей

А Старий Кенгуру

Б Паць

В Чародій Нкінг

Г Суботик

Запитання 4

4. Розглянь уважно малюнок і визнач з якого твору цей герой ?

варіанти відповідей

А Неля Шейко - Медведєва " Капосники і капосниці "

Б Пауль Маар " Що не день, то субота"

В Алан Мілн " Вінні- Пух"

Г Редьярд Кіплінг " Приповідка про старого Кенгуру"

Запитання 5

5. Що відбувалося у пана Пляшкера у вівторок ?

варіанти відповідей

А До нього постукав пан Вівторакус.

Б В цей день не було нічого дивного.

В Велика гроза змусила його насторожитися.

Г Йдучи на роботу, пан Пляшкер знайшов п'ятака.

Запитання 6

6. Який рядок завершує наступне речення ?

Цятки зникали, коли Суботик ......


варіанти відповідей

А швидко складав вірші.

Б весело сміявся.

В виконував прохання.

Г їв величезну головку сиру.

Запитання 7

7. Що вирішили зробити Пух і Паць, щоб зловити Слонопотама ?

варіанти відповідей

А Викопати яму і поставити туди горщика з медом.

Б Викопати яму і насипати туди жолудів.

В Підв'язати довгий шнур між шістьма соснами.

Г Заманити в глибоку яму.

Запитання 8

8. Куди поспішали Їжачок та Гусочка ?

варіанти відповідей

А До крамниці Тіточки Хрюсі.

Б У далекий вирій

В До своєї бабусі.

Г На Місяць

Запитання 9

9. Що означає слова " поводир" за твором Нелі Шейко- Медведєвої

" Дума про козака Голоту"?

варіанти відповідей

А Собака, яка надає допомогу сліпому.

Б Тварина, яка йде попереду стада.

В Пристрій , що може допомагати сліпому під час руху.

Г Хлопчик , який допомагав сліпому бандуристові.

Запитання 10

10. Добери найвлучніше прислів'я до частини казки Редьярда Кіплінга

" Приповідка про старого Кенгуру" про те, як виконав чародій Нконг прохання Кенгуру.

варіанти відповідей

А Не за те вовка б’ють, що він сірий, а за те, що вівцю з’їв.

Б Будь сильний духом, а не новим кожухом.

В Маленька праця краща за велике безділля.

Г Кожна пташка своїм дзьобиком живе.

Запитання 11

11.В якому рядку події розташовані в правильній послідовності ?

( За твором Алана Мілна " Вінні - Пух" )

варіанти відповідей

А 1. 1.Вони пішли вузенькою стежкою понад дрімучим пралісом.

2.Треба тільки обдумати : де копати Глибоченну Яму ?

3. Він почвалав до буфета і видерся на стілець.

4.Пух устромив язичка усередину й добряче лизнув медку.

Б 1.Вони пішли вузенькою стежкою понад дрімучим пралісом.

2.Треба тільки обдумати : де копати Глибоченну Яму ?

3. Пух устромив язичка усередину й добряче лизнув медку.

4. Він почвалав до буфета і видерся на стілець.

В 1. Пух устромив язичка усередину й добряче лизнув медку.

2. Він почвалав до буфета і видерся на стілець.

3.Вони пішли вузенькою стежкою понад дрімучим пралісом.

4.Треба тільки обдумати : де копати Глибоченну Яму ?

Г 1. .Вони пішли вузенькою стежкою понад дрімучим пралісом.

2. Пух устромив язичка усередину й добряче лизнув медку.

3.Він почвалав до буфета і видерся на стілець.

4.Треба тільки обдумати : де копати Глибоченну Яму ?

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест