1. Педагогіка – це:
Основні педагогічні категорії:
Що визначило розвиток педагогіки як науки?:
1. Предметом педагогіки є:
1. Завдання педагогіки:
Назвати розділи загальної педагогіки:
1. Навчання – це:
Виховання – це:
1. Освіта – це:
Розвиток – це:
1. Систему педагогічних наук складають:
Метод педагогічного дослідження – це:
1. Що таке метод педагогічного спостереження?:
Назвати методи педагогічних досліджень:
1. Об’єктом педагогічного дослідження є:
1. Індивід – це:
1. Індивідуальність – це:
1. Особистістю людина стає тільки тоді, коли:
1. Від народження дитина отримує:
1. Задатки – це:
1. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом:
1. Рушійними силами процесу розвитку особистості є:
1. Назвіть вікову періодизацію чеського педагога Я.А. Коменського:
1. Переддошкільний вік охоплює:
1. Дайте визначення поняття “темперамент”:
1. Мета виховання – це:
1. На визначення цілей виховання в суспільстві впливають:
1. Яку мету виховання висуває сучасна загальноосвітня школа:
1. Складові частини виховання – це:
1. Педагогічний процес – це:
1. Будова педагогічного процесу:
1. Педагогічний процес є системою, тому що:
Цілісність педагогічного процесу полягає:
1. Які з названих зв’язків є закономірними зв’язками педагогічного процесу?:
1. Що відіграє вирішальну роль в організації педагогічного процесу?:
1. Професійна придатність учителя – це:
1. Донецький учитель В.Ф. Шаталов успішно навчає всіх учнів незалежно від здібностей. Що відіграє вирішальну роль у досягненні його учнями високих результатів?:
1. Від чого, головним чином, залежить розвиток здібностей школяра?:
1. Навчання ефективно впливає на процес розвитку за умови:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома