Перетворення графіків функцій (авторки учениці 9-го класу Анастасія М. Валентина А. та Влада В.)

Додано: 24 вересня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 66 разів
12 запитань
Запитання 1

Графік функції y=kf(x), де k>0, можна отримати, замінивши кожну точку графіка функції y=f(x) на точку:

варіанти відповідей

з різними абсцисою та з ординатою, помноженою на k

з тією самою абсцисою та з ординатою, помноженою на k

з ординатою, поділеною на k 

з абсцисою, помноженою на k

Запитання 2

Якщо a>0, то вітки:

варіанти відповідей

гіперболи напрямлені вниз

параболи напрямлені вниз

гіперболи напрямлені вгору

параболи напрямлені вгору

Запитання 3

Якщо а<0, то вітки:

варіанти відповідей

гіперболи напрямлені вгору

параболи напрямлені вгору

параболи напрямлені вниз

гіперболи напрямлені вниз

Запитання 4

Всі точки графіка функції y=f(kx), де k>0, можна отримати, замінивши кожну точку графіка функції y=f(x) на точку:

варіанти відповідей

з іншою ординатою та з абсцисою, помноженою на k

з ординатою, поділеною на k

з абсцисою, помноженою на k

з тією самою ординатою та з абсцисою, поділеною на k

Запитання 5

Графік функції y= f(x)+b можна отримати в результаті:

варіанти відповідей

паралельного перенесення

функції y=f(x)

перпендикулярного перенесення

паралельного знесення

Запитання 6

Графік функції y=f(x+a) можна отримати в результаті паралельного перенесення графіка функції y=f(x) уздовж осі абсцис на a одиниць вліво, якщо:

варіанти відповідей

а=0

а<0

а>0

а є N

Запитання 7

Графіком функції ... є парабола, яка дорівнює параболі y=kx² і вершиною якої є точка (-а; b):

варіанти відповідей

y=k(x+a)³ +b

y= k(x+a)² +b

y=k(x+a)² +c

y= k(x+b)²+b

Запитання 8

Яка фігура є графіком функції y=x²+b?

варіанти відповідей

гіпербола

парабола

вітка гіперболи

не існує такого графіку

Запитання 9

Які поданні перетворення є вірними для створення ланцюжка функції

 y=|-(|x|+2)2 +1|

варіанти відповідей

f(x) → |f(x)|  

f(x) → f(x)+1  

f(x) → f(x+1)

f(x) → f(x)−1

Запитання 10

Який ланцюжок перетворень для функції y=| √( |x+1|) -1| є правильним?

варіанти відповідей

y=| √( |x+1|) -1|←y=√(|x+1|) -1←y= √( |x+1|) ←y= √ |x|

y=| √( |x+1|) -1|←y= √( |x+1|) ←y= √ |x|←y=√(|x+1|) -1

y=| √( |x+1|) -1|←y=√(|x+1|) -1 ←y= √ |x|←y= √( |x+1|)

Запитання 11

Як можна побудувати графік функції y = f (| x |), використовуючи графік функції y = f (x)?

варіанти відповідей

A. Побудувати ту частину графіка функції y = f (x), усі точки якої мають невід’ємні абсциси

B. Побудувати ту частину графіка функції y = f (–x), усі точки якої мають від’ємні абсциси

C. Об’єднання варіантів A i B є графіком функції y = f (| x |)

D.Частину графіка функції y = f (x), точки якої мають невід’ємні ординати, залишити без змін

E.Об’єднання варіантів A i D є графіком функції y = f (| x |)

Запитання 12

Як можна побудувати графік функції y = f |( x )|, використовуючи графік функції y = f (x)?

варіанти відповідей

A. Частину графіка функції y = f (x), точки якої мають невід’ємні ординати, залишити без змін

B. Побудувати фігуру, симетричну відносно осі ординат тій частині графіка функції y = f (x), точки якої мають від’ємні ординати

C. Об’єднання варіантів A i B є буде графіком функції y = | f (x) |

D.Побудувати ту частину графіка функції y = f (–x), усі точки якої мають від’ємні абсциси

E.Об’єднання варіантів D i B є графіком функції y = f (| x|)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест