повторити та систематизувати відомості про види перетворень виразів та способи дій, передбачених ними, що були отримані учнями в 5–6 класах; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
виховувати відповідальність за результати своєї роботи, працьовитість, уважність.
1. Заповніть пропуски в речені, щоб твердження було правильним.
Щоб .........., перед якими стоїть знак « + », треба опустити дужки і знак «+», що стоїть перед ними, і записати всі доданки ............... знаками.
2.Заповніть пропуски в речені, щоб твердження було правильним.
Щоб ..., перед якими стоїть знак «–», треба опустити дужки і знак «–», що стоїть перед ними, і записати всі доданки з ... знаками.
3. Заповніть пропуски в речені, щоб твердження було правильним.
Щоб ... доданки, треба додати їх коефіцієнти і результат помножити на спільну буквену частину.
4. Заповніть пропуски в речені, щоб твердження було правильним.
Заміну виразу ас + bс на вираз ... називають винесенням спільного множника за дужки.
5. Заповніть пропуски в речені, щоб твердження було правильним.
Заміну виразу а(b + с) на вираз ... називають розкриттям дужок.
6.Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки:
7(4а + 6)–12а;
7 . Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки:
8x–4(16–2x)
8 . Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки:
–(4,3х–2,4)–(5,8–2,6x)
9. Спростіть вираз:
8т–(4n–6m +(3n + 5m))
10. Обчислити:
2а–(а–(1 + 4а)) + 4–а–(4а–7)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома