1. Прочитай текст вголос протягом 1 хвилини, порахуй слова і запиши кількість прочитаних слів.
2. Дочитай весь текст вголос до кінця.
3. Пройди тест.
Як Миколка став хоробрим (Василь Сухомлинський)
Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.
Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті перед лавкою щось упало.
Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.
Одна дівчинка взяла пташеня й каже:
– Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.
Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже вона вважає його боягузом?
– Я полізу, – сказав Миколка.
– Ти? – запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.
Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.
Дівчатка дивилися на нього захоплено.
1. Обери кількість прочитаних тобою слів за хвилину.
Хто сидів на лавці під високою тополею?
Яку емоцію помітив хлопчик в очах у дівчаток?
Що сталося із пташеням?
Що зробив Миколка?
Що хлопчик поборов у собі?
Як дівчатка оцінили вчинок Миколки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома