Який рядок складається з протонних чисел металічних елементів?
Яка кількість нейтронів в атомі хімічного елемента, розташованого в 4-му періоді, VII групі, головній підгрупі періодичної системи
Як змінюється будова електронної оболонки атомів хімічних елементів 2-го періоду зі зростанням протонного числа?
Вкажіть елемент за такими характеристиками: Z = 20 N = 20
Нейтронне число Карбону становить
Максимальне число електронів на третьому енергетичному рівні:
Орбіталі, що мають сферичну форму, називають:
Вкажіть хімічний елемент, атоми якого мають електронну формулу 1s22s22p63s23p2
Атом якого хімічного елемента має заряд ядра +23?
Вищу валентність хімічного елемента можна визначити за
На кількість електронів атома вказує
Ступінь окиснення +3 виявляє:
Вкажіть сполуку, у якій Сульфур має мінімальний ступінь окиснення
Для яких атомів хімічних елементів характерний "збуджений" стан?
Найвищий ступінь окиснення Нітрогену
Кількість енергетичних рівнів відповідає номеру...
Як змінюється металічний характер елементів і хімічна активність металів у періодах справа наліво?
Укажіть елемент, у якого найсильніше виявляються неметалічні властивості: Cl; P; Al; Ar
Які властивості має гідрат калій оксиду?
У якої зі сполук основні властивості мають бути виражені яскравіше?
Вкажіть елемент, якщо відомо, що всі його електрони розміщено на трьох енергетичних рівнях, а формула леткої сполуки з Гідрогеном має склад Н2R
Електронна формула ...3s13p33d2 відповідає атому...
Кількість нейтронів дорівнює 14 у хімічного елемента.....
Укажіть електроннi формули, у яких припущено помилку:
А) 1s22s22p63s23p33d104s1
Б) 1s22p22p83p23p64s13d10
В) 1s22s22p63s23p64s13d2
Г) 1s22s22p63s23p64s23d5
Д) 1s22s22p62d103s23p64s1
На рисунку зображено електронну формулу
Спільним у будові атомів хімічних елементів Сульфуру та Силіцію є:
Однакову кількість енергетичних рівнів мають хімічні елементи з протонними числами:
Протонне число відображає
Нейтронне число хімічного елемента Цинк становить
Сучасне формулювання періодичного закону
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома