Залишки найдавніших людей на території України виявлено в...
Які заходи здійснила Ольга, перебуваючі на престолі?
Хто із князів був автором твору, фрагмент якого наведений
"Тож, бога ради, не лінуйтеся, я благаю вас, не забувайте трьох діл тих, бо не є важкі вони. [Се] ні самотина, ні чернецтво, ні голод, як інші добрії [люди] терплять, а малим ділом [сим] досягти [можна] милості божої."
Про наслідки якої події йдеться в твердженнях?
- князь домігся значної дипломатичної перемого;
- отримав ханський ярлик на свої володіння;
-
Великий литовський князь Вітовт з метою посилити свою владу напр.14 ст.
У якому рядку вказано керівників повстанських рухів 1595 - 1596 рр.?
Які твердження можуть бути застосовані для характеристики соціокультурної ситуації на українських землях у складі Речі Посполитої у другій половині 16 ст.
1. підтримка польською владою всіх церковних конфесій
2. збільшення кількості фільваркових господарств, що супроводжувалося закріпаченням селян
3. згуртування українського суспільства навколо греко-католицької церкви
4. становлення козацької верстви як суспільного стану,її боротьба за свої права
5. відсутність в українських містах магдебурзького права, уповільнення процесу розвитку міст
Коли ухвалено договір з Польщею, відповідно до якого було встановлено позначені кордони Гетьманщини?
Коли і де відбулася "Тарасова ніч"?
Чому польський уряд дозволив відновити на Правобережжі козацький устрій?
Яку подію визначають як складову російського суспільно - політичного руху в Наддніпрянщині в першій половині 19 ст.?
Які явища й процеси характерні для культурного та церковного життя України в першій половині 18 ст.
1. незалежність православної Київської митрополії
2. будівництво православних храмів у стилі козацького бароко
3. поява світського портретного живорису
4. домінування церковного малярства в живописі
5. мова написання книжок - українсько розмовна
6.видання козацьких литописів коштом козацької старшини
7.провідним осередком освіти та науки була Києво - Могилянська академія
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома