1. На третій склад падає наголос у слові
2. На другий склад падає наголос у слові
3. На перший склад падає наголос у слові
4. Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово)
(1)Чотирнадцятого (2)листопада трапився курйозний (3)випадок: (4)мережа магазинів (5)«Решето» продала покупцям цілий (6)центнер (7)курятини всього за (8)сімдесят гривень, про що свідчив (9)виразний (10)цінник.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
5. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
6. Букви я, ю, є, ї позначають два звуки в усіх словах рядка
7. Звук [й] є в кожному слові рядка
8. Виділені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
9. Виділені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
10. Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
11. Позначте три рядки, у яких у всіх словах спрощення в групах приголосних позначається на письмі
12. Правильно написано всі слова в рядку
13. Прочитайте уривок
Людина велична (1) своїх крайнощах: (2) мистецтві, коханні, самопожертві, (3) відданості і (4) егоїзмі. (5)се ж світу найчастіше не вистачає саме золотої середини.
Літеру у слід писати на місці всіх цифр, окрім
14. Букву в треба писати на місці обох пропусків рядка
15. Позначте рядок, у якому в усіх словах потрібно писати літеру и
16. Без м'якого знака на місці пропуску треба писати всі слова рядка
17. Усі слова правильно написано в рядку
18. Без апострофа треба писати всі слова в рядку
19. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
20. Прочитайте уривок
Сонце з батогом промін(1)я – вогнян(2)ий погонич.
Навпростець по небі – сині хмари в перегони.
На куделі верховіт(3)я сиве павутин(4)я
Підпирає далечін(5)ю гори сині.
Подвоєні літери слід писати на місці всіх цифр, окрім
21. Префікс з- треба писати в обох словах рядка
22. Правильно написано всі слова в рядку
23. Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-)
24. Чергування приголосних за дієвідмінювання відбувається в усіх дієсловах у рядку
25. Правил уживання великої літери дотримано в усіх словосполученнях рядка, ОКРІМ
26. Правила написання слів іншомовного походження дотримано в рекламному оголошенні
27. Прочитайте речення
Так тонко(1)тонко веде музика(2)чаклунка: то підніметься до найвищих висот, аж задзвенить сліпучо(3)срібним блиском, то принишкне – хвилину(4)другу світ завмирає в очікуванні дива, і знову вибухає сто(5)голосий гук.
Через дефіс треба писати всі слова, окрім
28. Прочитайте текст, виконайте завдання
Навесні ми часто блукали сонячними пагорбами поміж торішнім листям, визбируючи перші не/сміливі фіалки, вдихали міцний і п’янкий дух землі. А коли забуяв зеленню травень, заквітчав широкі, не/приховані від людського ока луги ромашками, усе наче потонуло в білому морі, якому не/має кінця-краю. Ковтаєш трепетний запах квітів – і тебе вабить кудись у не/звідане. А згори ніжно припікає сонечко, у чистому прозорому небі – ні хмаринки, тільки лине чарівна пісня жайворонка.
Окремо в цьому тексті пишеться сполука слів
29. Лексичну помилку допущено в рядку
30. Однакове значення мають обидва фразеологізми в рядку
31. Спільнокореневим до слова гора є слово
32. Граматичну помилку допущено в словосполученні
33. Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті
34. Окремо треба писати всі прислівники в рядку
35. Граматично правильно утворено словосполучення
36. Граматичну помилку допущено в реченні
37. Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.
Керівника туристичного гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися …
38. Прочитайте речення.
Ладко прислухається до шелесту осичок,(1) глушить баян,(2) і тоді стає чути,(3) як зітхають міхи влад невеселій і нікому,(4) навіть гармоністові,(5) не відомій мелодії — бо він її не видумує нарошне й не слухає, а тільки бачить поміж хатами в кінці вулички близько розвішане крайнебо, наче там,(6) за городами,(7) воно й починається…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома