Позначте рядок, у якому в усіх словах усі приголосні м´які (пом´якшені)
Фразеологізм у значенні «дуже мало» вжито у реченні
Позначте рядок із наголосом на другому складі
Неправильно дібрано синонім до архаїзму
Позначте рядок, де потребує редагування речення
Разом треба писати кожне слово в рядку
1. Розвиднилося. 2. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. 3. Нам час починати сходження на найвищу гору Українських Карпат – Говерлу. 4. На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. 5. Щоб не хворіти треба любити висоту.
Простим односкладним безособовим є речення
1. Розвиднилося. 2. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. 3. Нам час починати сходження на найвищу гору Українських Карпат – Говерлу. 4. На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. 5. Щоб не хворіти треба любити висоту.
У називному відмінку в тексті вжито слово
1. Розвиднилося. 2. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. 3. Нам час починати сходження на найвищу гору Українських Карпат – Говерлу. 4. На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. 5. Щоб не хворіти треба любити висоту.
Помилка пунктуаційна є в реченні
1. Розвиднилося. 2. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. 3. Нам час починати сходження на найвищу гору Українських Карпат – Говерлу. 4. На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. 5. Щоб не хворіти треба любити висоту.
Орфографічну помилку допущено в слові
У лапках треба писати власні назви у рядку
Правильно дібрано український відповідник до слова плебс у рядку
Розгляньте малюнок. Фразеологізм «у голові й на зяб не орано» синонімічний із
Граматичну норму на позначення часу порушено в рядку
Спрощення не відбувається в рядку
Правильно утворено ступені порівняння прислівників у рядку
Кому потрібно ставити в реченні
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
Однорідними додатками є виділені слова в реченні
Виділене слово є підметом у реченні
Односкладним означено-особовим є речення
Складносурядне речення утвориться, якщо до частини «Я так люблю ці весняні вечори,…» додати
Немає лексичної помилки в рядку
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Із того часу, як він почав ясніше формувати свої думки, свої бажання, потреба розумної, живої, корисної праці стала його умовою життя.
З'ясуйте, синтаксичну роль виділеного слова у реченні
А й справді ж бо, на крилах мрії ніжної гойдавшись, злітав аж ген туди, звідкіль мені земля батьків була – як на долоні.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Із того часу, як він почав ясніше формувати свої думки, свої бажання, потреба розумної, живої, корисної праці стала його умовою життя.
З'ясуйте, синтаксичну роль виділеного слова у реченні
А й справді ж бо, на крилах мрії ніжної гойдавшись, злітав аж ген туди, звідкіль мені земля батьків була – як на долоні.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Із того часу, як він почав ясніше формувати свої думки, свої бажання, потреба розумної, живої, корисної праці стала його умовою життя.
З'ясуйте, синтаксичну роль виділеного слова у реченні
А й справді ж бо, на крилах мрії ніжної гойдавшись, злітав аж ген туди, звідкіль мені земля батьків була – як на долоні.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Із того часу, як він почав ясніше формувати свої думки, свої бажання, потреба розумної, живої,корисної праці стала його умовою життя.
З'ясуйте, синтаксичну роль виділеного слова у реченні
А й справді ж бо, на крилах мрії ніжної гойдавшись, злітав аж ген туди, звідкіль мені земля батьків була – як на долоні.
З´ясуйте, який вид підрядного речення
Матрос глянув на нас усіх такими радими очима…
З´ясуйте, який вид підрядного речення
Вони танцювали доти…
З´ясуйте, який вид підрядного речення
…хоч хуторяни прийшли босі, жаліючи чобіт.
З´ясуйте, який вид підрядного речення
Тоді Довженко спитав…
Визначте підмет виділеного слова
Визначте присудок виділеного слова
Визначте обставину виділеного слова
Визначте складносурядне речення
Визначте складнопідрядне речення
Визначте безсполучникове речення
Визначте складне з різними видами речення
Визначте додаток виділеного слова
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома