Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Вставне слово вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку
Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку
Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова
Граматичну помилку допущено в рядку
Граматичну помилку допущено в реченні
У реченні
І радісн(1)о, що Київ наш осін(2)ій,
Хоч довгу путь у світі перейшов,
Весь у труді, в натхнен(3)і, у горін(4)і,
Весь на риштован(5)ях нових будов!
подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, окрім
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
Усі розділові знаки правильно вжиті в реченні
Частка не пишеться окремо у варіанті
Спонукальним є речення
Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка
З’ясуйте, якою частиною мови є слово КОЛО
Він прожив під сонцем коло ста літ, ніколи не ховаючись у холодок.
Яке з речень є односкладним означено-особовим реченням?
Числівник є в реченні
Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку
Неправильно побудовано словосполучення
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
3.Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома