Підготовка до ЗНО

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 63 рази
12 запитань
Запитання 1

Поставте наголос у слові: абиде

варіанти відповідей

1 склад

2 склад

3 склад

Запитання 2

Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку

варіанти відповідей

тривала нежить

осіння розпродаж

нестерпна мігрень

Запитання 3



Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення . 

варіанти відповідей

А.Навчання , нявка, виховання, надія

Б .Розжувати, зібрання, зошит, заєць

В .Січень, сьогодні, сірка, свято

Г. Сміється, життя, вітається, тьохкає.

Запитання 4

Потрібно вставити букву Е на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. Печ…во, с..ло, в...село, цуц..ня

Б .Пр…стиж, пр…тендент,пр…зирство, пр…подобний

В.Пр…мудрість, пр…сісти, пр…буття, пр…клеєний.

Г. Брат..к, ударн..к, біляв..нький, більш..нький

Запитання 5

Подвоєння букв в орудному відмінку є в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. Матір, блакить, совість, річ

Б. Тюль, радість, ніч, мідь

В.Біль, користь, любов, заполоч

Г. Зелень, гуаш, печаль, сіножать

Запитання 6

Букву з на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А.(з, с)доровий, (з, с)пекти, (з, с)казати

Б. (з, с)бути, (з, с)дати, (з, с)розуміти,

В.(з, с)фотографувати, (з, с)косити, (з, с)мити,

Г.(з. с)писати, (з, с)кип’ятити, (с, з)різати

Запитання 7

Через дефіс треба писати всі слова, окрім

варіанти відповідей

А.Пів/Дніпра, віце/президент, максі/пальто

Б. Навчально/виховний, радіо/технічний, воєнно/стратегічний

В.Соціально/економічний, івано/франківський, хіт/парад

Г.Фото/конкурс, мікро/організм, супер/маркет 

Запитання 8

НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні

варіанти відповідей

А .Мова відзеркалює душу народу, його історію.

Б. Кожин народ відбувся тоді, коли усвідомив себе у рідному слові.

В. З покоління в покоління, в часи розквіту та падіння передавали нам предки цей скарб.

Г.Народ пликав рідну мову у піснях, легендах, переказах і передавав від роду до роду, щоб не загинула. 

Запитання 9

Редагування потребує речення

варіанти відповідей

А. Після обіду сестричка помила чашки, тарілки, виделки.

Б. На присадибній ділянці ростуть картопля й овочі.

В. Урахувавши досвід попередників, можеш уникнути багатьох помилок.

Г.Довідавшись про щось першим, обов’язково поділюся з друзями.

Д. Усвідомлюючи наслідки власних учинків, дій відповідально.

Запитання 10

Пряму мову в реченні Перед від’їздом до Львова батько наказував Соломії: «Чесно виконуй свої обов’язки, вчися і йди вперед.» правильно передано непрямою в рядку

варіанти відповідей

А. Перед від’їздом до Львова на навчання батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала його обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Б.Через від’їзд до Львова на навчання батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

В. Перед від’їздом до Львова на навчання батько наказував, щоб він чесно виконував свої обов’язки, вчився і йшов вперед.

Г.Перед від’їздом до Львова батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Д. Перед від’їздом до Львова на навчання Соломіїбатько наказував, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Запитання 11

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Мова –1) це не просто слова, 2)звуки, 3) це голос народу. Наш народ протягом багатьох віків творив мову,4)боровся за її збереження. У Конституції України написано: «5)Державною мовою в Україні є українська». Чому ж нині, 6)коли маємо свою державну мову,7) одну з найбагатших у світі, 8)не всі нею розмовляють? НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

А .Кома 2,3,4 - при однорідних членах речення

Б .Двокрапка і лапки 5 — при прямій мові

В.Кома 6, 8– між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком

Г.Тире 1- тире між підметом і присудком

Д.Кома 7 – при відокремленому означенні

Запитання 12

Прочитайте діалог.

- Мамо, уявляєш, я сьогодні посварився з Микитою!- сказав Микола.

- Через що, синку, ви ж ним найкращі друзі.

- Розумієш, він проміняв мене на тренування з футболу! Кожні вихідні ми з ним грали у футбол у дворі, а тепер він буде зайнятий у цей час у футбольній школі! А я ще допомагав йому відпрацьовувати паси та удари!

- І правильно робив! Адже мені здається, Микита мріяв попасти до футбольної команди.

- Так і є! Але як же наші прогулянки? Хіба вони йому не важливі?

- Я впевнена, що важливі. Проте вам доведеться знайти для них інший час. Хіба Микита ображався на тебе за те, що ти ходиш на свої заняття зі скейтборду замість того, щоб грати з ним?

Останню репліку можна інтерпретувати так:

варіанти відповідей

А.Мама радить синові перенести свої заняття зі скейтборду, щоб був час для прогулянок .

Б.Мама радить синові залишити заняття зі скейтборду.

В.Мама радить синові знайти інший час для прогулянок.

Г.Мама підтримує Микиту і радить синові знайти інший час для прогулянок

Д.Микита образився на Миколу , що він ходить на заняття зі скейтборду.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест