На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку [−3; 3]. На якому з наведених проміжків ця функція зростає?
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку
[– 2; 4]. Укажіть нуль цієї функції.
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку
[–2;4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку [1;8]. Скільки нулів має ця функція на заданому проміжку.
Яку з наведених властивостей має функція y = √х.
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку
[–4;5]. Точка (x0; −2) належить графіку цієї функції. Визначте абсцису x0 цієї точки.
Укажіть з поміж наведених функцію f(x), для кожного x з області її визначення виконується рівність f(−х) = −f(х).
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку
[–4; 6]. Укажіть найбільше значення функції f на цьому проміжку.
На рисунку зображено фрагмент графіка періодичної функції з періодом
T = 2π, яка визначена на множині дійсних чисел. Укажіть серед наведених точку, що належить цьому графіку.
Функція y = f(x) визначена і зростає на проміжку [–3; 2]. На рисунку зображено графік цієї функції на проміжку [–3; 0]. Яка з наведених точок може належати графіку цієї функції.
Укажіть з поміж наведених ескіз графіка функції y = −2x + 3.
Укажіть з поміж наведених функцію, ескіз графіка якої зображений на рисунку.
Графік довільної функції y = f(x) паралельно перенесли вздовж осі x на 2 одиниці праворуч. Графік якої з наведених функцій отримали.
На рисунку зображено графік функції y = f(x), визначеної на проміжку
[–3;3]. Одна з наведених точок належить графіку функції y = −f(x). Укажіть цю точку.
На рисунку зображено фрагмент графіка однієї з наведених функцій на проміжку [−π/2 ; π/2]. Укажіть цю функцію.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома