Підготовка до ЗНО. Українська мова. 32 питання

Додано: 29 лютого
Предмет: Українська мова, 11 клас
24 запитання
Запитання 1

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

З-під хмари краєчком ока глянуло сонце.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 2

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Вона дивиться на схід сонця.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 3

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Батьки, розчаровані, довго не могли заснути.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 4

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Виходить дівчина води з криниці набрати.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 5

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Я побачила тебе на пароплаві.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 6

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Заплющивши очі, він намагався мріяти.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 7

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Настала пора вертатися додому.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 8

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Іван присвяти пісню мамі.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 9

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Повій, вітре, незважаючи на дощ.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 10

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Учень не з’явився через хворобу.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 11

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Він зробив це навмисно.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 12

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Удома і стіни помагають.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 13

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Уночі палало село.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 14

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

При бажанні все зробимо чудово.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 15

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Гілки квіток стелилися на вікні.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 16

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

На синьому небі ясно.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 17

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Велике дерево поволі росте.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 18

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Марія спросоння не зорієнтувалася.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 19

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Льотчики поверталися з полігона додому.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 20

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Маруся лягла відпочити після важкого дня.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 21

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Багряні стовпи підпирали небо.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 22

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Усі прийшли незважаючи на хворобу.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 23

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Сонце палило нестерпно.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 24

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Сяють очі чудові і гордістю, і любов’ю.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест