Підготовка до ЗНО. Українська мова. 33 питання

Додано: 8 серпня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 790 разів
48 запитань
Запитання 1

Доберіть приклад до кожного типу складного речення

Тип речення                        

складносурядне


Речення

варіанти відповідей

Виходжу в сад, він чорний і пустий.

Сумує хата, бо вона вже пустка.

А я перетерплю, а я перемовчу, аж поки згіркне слово «люблю».

І добре тобі, і весело на білому світі жити.

І ніч проминула, і сон не приніс забуття.

Запитання 2

Доберіть приклад до кожного типу складного речення

Тип речення                        

складнопідрядне


Речення

варіанти відповідей

Виходжу в сад, він чорний і пустий.

Сумує хата, бо вона вже пустка.

А я перетерплю, а я перемовчу, аж поки згіркне слово «люблю».

І добре тобі, і весело на білому світі жити.

І ніч проминула, і сон не приніс забуття.

Запитання 3

Доберіть приклад до кожного типу складного речення

Тип речення                        

безсполучникове


Речення

варіанти відповідей

Виходжу в сад, він чорний і пустий.

Сумує хата, бо вона вже пустка.

А я перетерплю, а я перемовчу, аж поки згіркне слово «люблю».

І добре тобі, і весело на білому світі жити.

І ніч проминула, і сон не приніс забуття.

Запитання 4

Доберіть приклад до кожного типу складного речення

Тип речення                        

з різними видами зв’язку


Речення

варіанти відповідей

Виходжу в сад, він чорний і пустий.

Сумує хата, бо вона вже пустка.

А я перетерплю, а я перемовчу, аж поки згіркне слово «люблю».

І добре тобі, і весело на білому світі жити.

І ніч проминула, і сон не приніс забуття.

Запитання 5

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

складносурядне


Речення

варіанти відповідей

Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

Запитання 6

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

складнопідрядне


Речення

варіанти відповідей

Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

Запитання 7

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

безсполучникове


Речення

варіанти відповідей

Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

Запитання 8

З’ясуйте тип кожного речення.

Тип речення                        

з різними видами зв’язку


Речення

варіанти відповідей

Ми досі використовуємо теорію Ньютона для практичних завдань, адже відмінності між її прогнозами загальної теорії відносності вельми незначні.

Два астрономи – німець Кеплер та італієць Галілей – відкрито підтримали вчення Коперника.

Поки що квантові теорії гравітації немає, і, можливо нам доведеться подолати ще довгий час до її відкриття.

Галілей доводив хибність думки Аристотеля, проводячи простий експеримент: він скочував кулі різної маси по гладенькій похилій площині.

Результати експериментів можуть безліч разів збігатися з прогнозами теорії, але ви ніколи не зможете бути впевнені, що наступного разу між не виникне протиріччя.

Запитання 9

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                           

(1) Відходили далі й далі вітряні дні, і вже з другого ранку вони їхали  

царством весни.                                              

Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 10

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                           

(2) Весна гомоніла навколо них, вода гурчала струмками по ярках.                                                

Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 11

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                           

(3) Неспокійно ворушилися ріки, набираючись сили.         

                                                 

Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 12

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                 

(4) Де-не-де поодинокі рибалки плавали на своїх човниках між тими    

деревами, щоб вибрати собі місце для ловів.                                                   

Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 13

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Вітер стих, із-за обрію стали хмари, що громадилися все більше.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 14

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) Нарешті вони завирували, підминаючи під себе небо.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 15

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Птахи не могли залітати дуже далеко, бо крила їх ставали вологими.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 16

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Потім хмари застигли, і сторожке мовчання оволоділо небом.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 17

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Купол погожої небесної блакиті накрив простір, залитий сонцем.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 18

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) У різну пору дня сніг цвіте по-різному, а зараз розцвів яскравіше.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 19

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Коли сонце знялось, під його чародійством сніги забуяли самоцвітами.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 20

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Це сяйво нев’януче, воно освітлює небеса разом із сонцем.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 21

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Сонце давно вже сіло в туман, який стояв на обрії.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 22

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) Поволі згасаючи, паруси неба спадали у чорну прірву.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 23

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Обрій почала огортати темрява, і небо стало схожим на синьку.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 24

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Замерехтіла вечірня зоря, слідом за нею прийшла тиха червнева ніч.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 25

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(1) Було рано, усе спало тим міцним сном, що огортає світ.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 26

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(2) Навкруги – тиша, навіть на осиці листя не тремтіло.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 27

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(3) Листя знало, що і повітря спало.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 28

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(4) Навіть собаки не гавкали, а жаби біля ставка не кумкали.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 29

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Сонце було вже височенько, а земля була холодна, від неї потерпли підошви і зробилися як дерев’яні. 


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складнопідрядне 

безсполучникове

складносурядне

з різними видами зв’язку 

Запитання 30

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) Коли вони мерзли так, хлопець сідав просто посеред дороги й обтирав їх руками.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне 

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 31

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Хукав на них, піднімаючи до рота то одну, то другу.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне    

складнопідрядне    

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 32

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Попереду був лісок, і хлопець побіг до нього щодуху.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне  

складнопідрядне   

безсполучникове

з різними видами зв’язку 

Запитання 33

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Смуга лісостепу поєднується з хащами лісу, щоб долучитися до Полісся.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 34

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) На півдні до лісу ще долучається степ, він біжить кудись у далеч.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 35

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Пройшла над землею гроза, а дерева ще яскравіше палають під сонцем.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне   

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 36

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Поналиває зелені калюжі дощ, бризкають вони в глушині, а дикий голуб пурхає низько над зелено-чорним берестом.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне 

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 37

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(1) Люди різні: одні жваві та рухливі, інші мляві та інертні.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 38

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(2) Це зумовлено динамічними особливостями психіки, сукупність яких

зветься темпераментом людини.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 39

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(3) Фахівці віднайшли засоби поліпшення емоційного стану особи, і один із таких способів пропонують знавці з музичної психіки.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне    

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 40

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                        

(4) Ще Арістотель і Платон звертали увагу на те, що музика є важливим чинником у формуванні структури особистості, що сприяє гармонійному розвитку психіки людини.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 41

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Сонце тільки виглядало з-за ліска, що темнів смужкою, і роса ще не встигла розійтися туманом.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 42

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) Проймало трохи холодком, але від нього було здорово і так легко.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 43

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Вільно й широко розляглись зелені поля; не тіснили їх похмурі ліси, не давили високі гори.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне 

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 44

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(4) Далеко сягало око впродовж ланів, що виглядали з ярів та балок.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне 

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 45

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(1) Над озером, коло самого причалу, стоїть періста берізка.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 46

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(2) Вона вкута у простір, а коли хвиля здіймається, береза не відступає.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне  

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 47

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                          

(3) Береза прикута подвійно: вона належить і простору, і часу.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Запитання 48

З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення).

Речення (текст)                                                                               

(4) Коли осінь надсилає перші нічні заморозки, береза не може сховатися

в хаті і покірно ронить своє листя.


Тип речення

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне 

безсполучникове

з різними видами зв’язку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест