1. Що було однією з характерних особливостей економічного розвитку СРСР та УРСР на початку 1980-х рр.?
2. «Спеціальне обслуговування в медичних установах, можливості для відпочинку на державних дачах і всесоюзних курортах, забезпечення дефіцитними товарами, окремі санаторії та будинки відпочинку», – привілеї, властиві в радянській Україні
3. Які твердження відповідають політиці зображеного на фото діяча?
4. Нагрудні значки, зображені на фото, створювали з метою відзначення працівників за успіхи у виконанні завдань
Написи на значках:
«Майстер-кукурудзовод Дніпропетровщини»,
«Знатний кукурудзовод Львівщини»
5. Спроби економічних реформ у другій половині 1960-х рр. передбачали
6. Які поняття пов’язані з розвитком дисидентського руху в Україні в 1960–1970-ті рр.?
7. У добу «відлиги» в суспільному лексиконі вперше з’являється поняття
8. Яку особливість економічного розвитку УРСР в 1970-ті – на початку 1980-х рр. підтверджено даними, наведеними в уривку документа: «У республіці, на яку припадало 2,6 % території СРСР, було побудовано майже 40 % атомних енергоблоків, продукувалося близько 40 % усієї радянської сталі, 34 % вугілля, 51 % чавуну. …частка промисловості, що працювала на споживчий ринок, становила 29 %, тоді як у розвинених країнах цей показник сягав 50–60 % і більше»?
8. У царині якого мистецтва творили діячі, зображені на фото?
10. Укажіть прояви політико-ідеологічної кризи радянського ладу в середині 1960-х – на початку 1980-х рр.
11. Зародження дисидентського руху в Україні відбулося в період
12. Яке явище радянської дійсності другої половини 1960-х - 1980-х рр. відображено на карикатурі?
13. Один з творців української естрадної музики, автор 107 пісень, 53 інструментальних творів, автор найкращих пісень року в СРСР - «Червона рута» (1971 р.) та «Водограй» (1972 р.) - це
14. Укажіть причини голоду 1946-1947 рр. в Українській РСР.
15. Утворення раднаргоспів в Українській РСР в другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр. зумовило
16. Зображена карикатура є пропагандистською складовою кампанії з реалізації
17. Опозиційний рух в Українській РСР в роки «застою» мав форму
18. Які характеристики відповідають темі "Україна в умовах десталінізації (1953–1964 рр.)".
19. Які характеристики відповідають темі: "Україна в період загострення кризи радянської системи (1965–1985 рр.)"
20. Укажіть осіб, які були членами Української Гельсінської групи.
21. Якою цифрою на картосхемі позначено територію, що мала статус автономії в складі Української СРР?
22. У 1957 р. Центральне розвідувальне управління США підготувало доповідь з характеристикою регіонів України за ступенем сприяння американським силам спеціальних операцій на випадок можливої війни з СРСР.
Якому з регіонів надано таку характеристику: «У цьому регіоні спеціальні сили можуть отримати значну підтримку місцевого населення включно з його активною участю в діях проти радянського режиму…»?
23. Яка група осіб, репресованих сталінським режимом, не підлягала реабілітації в роки «відлиги»?
24. «Космічну еру» в історії людства започатковано
25. Ці візуальні джерела доречно використати для створення презентації
26. Укажіть один з осередків шістдесятників в Україні.
27. Яке поняття доцільно використати для характеристики стану економіки УРСР в 1970-ті – на початку 1980-х рр.?
28. Укажіть автора наведенної картини
29. Укажіть три «надпрограми» М. Хрущова.
30. На якій характерній ваді радянської моделі економіки акцентує увагу наведена карикатура?
32. «У багатьох з нас одразу після ХХ з'їзду було багато наївного, рожевого оптимізму, багато ілюзій, побудованих на піску, і багатьом здавалося, що всі проблеми народного життя вирішуються одним махом, і нам нічого не лишається, як з високо піднятими прапорами урочисто марширувати до комунізму», - згадував український дисидент І. Світличний про настрої, що охопили суспільство в результаті
33. Спроби економічних реформ у другій половині 1960-х рр. передбачали
34. Перша хвиля арештів дисидентів в УРСР радянськими органами держбезпеки припадала на
34. Рішення Верховної Ради СРСР про передання Кримської області до складу УРСР
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома