Підсумкова I варіант

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 103 рази
8 запитань
Запитання 1

Яка з наведених послідовностей є арифметичною прогресією?

варіанти відповідей

3; 6; 9; 15;...

3; 6; 9; 12; ...

3; 9; 27; 30; ...

3; 15; 30; 60; ...

Запитання 2

Вершиною якої параболи є точка з координатами (4; -3) ?

варіанти відповідей

y=x2

y=(x-4)2

y=(x+4)2 - 3

y=(x-4)2 - 3

Запитання 3

Відомо, що -3 < x < 4. Оцініть значення виразу: -2x

варіанти відповідей

-8 < -2x < 6

6 < -2x < -8

-8 < -2x < -6

-6 < -2x < 8

Запитання 4

Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції y = 2x+5 дорівнюватиме 7

варіанти відповідей

7

1

-1

19

Запитання 5

Розв'яжіть нерівність: 3(х−2)+4(х+2)>6(х−2)+13

варіанти відповідей

 х∈(−∞;1]

х∈(−∞;1)

 х∈[−1;+∞)

х∈(−1;+∞)

Запитання 6

Розв'яжіть систему рівнянь:

варіанти відповідей

(-1; -2)

(1; 2); (-1; -2)

(1; 2)

(2;1); (-2; -1)

Запитання 7

Знайдіть перший та п'ятий члени геометричної прогресії (bn), якщо S3 = 52, q = 3.

варіанти відповідей

b1 = 4; b5 = 324

b1 = 2; b5 = 162

b1 = 1; b5 = 81

b1 = - 4; b5 = - 324

Запитання 8

Побудуйте графік функції у=−х2−2х+3. Користуючись графіком, знайдіть

1) проміжок спадання функції;

2) область значень функції.

варіанти відповідей

1) х ∈ (−∞;−1]

2) у ∈ [4;+∞)

1) х ∈ [−1;+∞)

2) у ∈ (−∞;4]

1) х ∈ (−∞;−1]

2) у ∈ (−∞;4]

1) х ∈ [−1;+∞)

2) у ∈ [4;+∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест