Підсумкова діагностична робота за І семестр. Алгебра, 9 клас

Додано: 9 грудня
Предмет: Алгебра, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Розв’яжіть нерівність 8 + x ≤ 0.

варіанти відповідей


[8;+∞)


[-8;+∞)


(-∞; 8)

(-∞; -8]


Запитання 2

Розв’яжіть нерівність 10< 24 – 2х .

варіанти відповідей

 (-∞; 3)  

 (3; +∞) 

(-∞; 2) 

 (2; +∞) 

Запитання 3

Відомо, що 5<а<10. Оцініть значення виразу: 2а - 4

варіанти відповідей

6<2а-4<16

16<2а-4<6

10<2а-4<20

14<2а-4<24

Запитання 4

Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей

варіанти відповідей

1; 2; 3; 4; 5

1; 2; 3; 4

2; 3; 4

2; 3; 4; 5

Запитання 5

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –3.

варіанти відповідей

8

10

-8

-10

Запитання 6

Для функції у = -х2 +2х + 3 знайти

1) область визначення;

2) нулі функції;


варіанти відповідей

1) D = (-∞; ∞); 2) у =0, якщо х = 1; -3;


1) D = (-∞; ∞); 2) у =0, якщо х = -1; 3;


1) D = (-∞; ∞); 2) у = 0, якщо х = -1; 3;


1) D=(∞; -∞); 2) у = 0, якщо х = -1; 3;


Запитання 7

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень...

варіанти відповідей

 (–∞; 5) 

 (3; 5)

 (–∞; 3)

 (2; 4)

Запитання 8

Функція задана формулою f(x)= x2– 1. Знайти f(3);

варіанти відповідей

-8

1

3

8

Запитання 9

Графік якої функції зображено малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 10

Порівняти числа а і в, якщо а - в = -5,2

варіанти відповідей

 а > в

  а = в

 а < в


  визначити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест