9 липня о 18:00Вебінар: Інклюзивна освіта в середній та старшій школі

Підсумкова

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Копія з тесту: Підсумкова II варіант
8 запитань
Запитання 1

Яка з наведених послідовностей є геометричною прогресією?

варіанти відповідей

5; 10; 20; 50; ...

2; 8; 32; 128; ...

3; 9; 27; 30; ...

2; 8; 12; 16; ...

Запитання 2

Напишіть рівняння параболи, яку можна отримати з даної y = x2 перенесенням на дві одиниці вліво і на 3 одиниці вгору

варіанти відповідей

y = (x - 2)2 + 3

y = (x+2)2 - 3

y = (x - 2)2 - 3

y = (x+2)2 + 3

Запитання 3

Дано: 3 < x < 8 і 2 < y < 6. Оцініть значення виразу: x - y

варіанти відповідей

1 < x - y < 2

-4 < x - y < -3

-3 < x - y < 6

3 < x - y < 6

Запитання 4

Знайдіть нулі функції y = x2 - 4x

варіанти відповідей

0

4

0; -4

0; 4

Запитання 5

Розв'яжіть нерівність: 2(1-x) + 5 > 14 - 3(x+5)

варіанти відповідей

 х ∈ (-8; +∞)

х ∈ (-∞; -8]

х ∈ (-∞; -8)

х ∈ [-8; +∞)

Запитання 6

Знайдіть найменше ціле число, що є розв'язком системи нерівностей:

варіанти відповідей

2,5

-1

0

1

Запитання 7

Знайдіть 30-ий член арифметичної прогресії, та суму 12 перших її членів, якщо а1 = 7, d = 2

варіанти відповідей

а30 = 65; S12 = 432

а30 = 65; S12 = 216

а30 = 58; S12 = 216

а30 = 58; S12= 432

Запитання 8

Побудуйте графік функції у=х2−6х+5. Користуючись графіком, знайдіть

1) проміжок зростання функції;

2) область значень функції.

варіанти відповідей

1) х ∈ [3;+∞)

2) у ∈ [-4;+∞)

1) х ∈ (−∞;3]

2) у ∈ (−∞;4]

1) х ∈ [−4;+∞)

2) у ∈ (−∞;3]

1) х ∈ [−4;+∞)

2) у ∈ (3;+∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест