Розв'яжіть нерівність другого степеня х2−3х ≥ − 2.
Розв'яжіть систему нерівностей:
⌈ 6х-24>0;
⌊-2х+12<0
Знайдіть нулі функції у(х) = х2 - 20х + 84
Знайдіть добуток трьох перших членів геометричної прогресії, якщо її другий член = 4
Знайдіть координати вершини параболи:
y = –x2 + 2x + 5.
В арифметичній прогресії а1 = 2; d =3.
Знайдіть а4 ; а12 ; а36.
Обчисліть: 7 + 14 + 28 + ... + 217 + 224
У коробці лежать 10 синіх і 5 жовтих кульок. Яка ймовірність того, що вибрана навмання кулька виявиться жовтою?
Відомо, що 3 < a < 8 і 1 < b < 2.
Оцініть значення виразу a−b.
У кожному класі художньої студії навчається не менше 7 і не більше 12 учнів. Відомо, що зараз у п’яти класах студії разом навчаються m учнів.
Укажіть число, яке може бути значенням m.
Знайдіть значення b, при якому графік квадратичної функції y=x2 + bx +15 проходить через точку M(2;3) . Запишіть формулу, якою задано функцію.
Розкладіть квадратний тричлен −x2+3x+4 на множники.
Графік функції y=kx+b перетинає осі координат у точках
A(0; –2) і B(4; 0). Знайдіть значення k і b.
Повна вартість доставки великогабаритних вантажів складається з вартості доставки на 1-й поверх будинку та вартості підйому вантажу на потрібний поверх. Вартість підйому вантажу на кожен наступний поверх перевищує вартість його підйому на попередній на одну й ту саму величину. Відомо, що вартість доставки вантажу на 10-й та на 15-й поверхи будинку становить 235 грн і 310 грн відповідно.
Знайдіть вартість доставки вантажу на 1-й поверх.
Дві швачки пошили 162 спідниці. Перша працювала 8 днів, а друга - 15 днів. Скільки спідниць шила щодня друга швачка, якщо перша за 5 днів роботи пошила на 3 спідниці більше, ніж друга за 7 днів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома