Підсумкова контрольна робота

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 18 разів
7 запитань
Запитання 1

Визначити час і місце зустрічі мотоцикліста і пішохода, якщо ам =2 м/с, ν = 22 м\с, ν0п = 2 м\с

варіанти відповідей

t=10c; X=120 м

t=20c; X=220 м

t=30c; X=320 м

t=5c; X=60 м

Запитання 2

Точка на ободі колеса рухається з прискоренням 100 м\с2, радіус колеса 0,4 м. З якою швидкістю рухається колесо? Скільки обертів за хвилину здійснює колесо?

варіанти відповідей

6,5 м\с; 155.

7,3 м\с; 120.

16,3 м\с; 1150.

6,3 м\с; 150.

Запитання 3

Тіло масою 4 кг рухається вздовж осі ОХ, при цьому його координата змінюється за законом: х=0,5 +2t+5t2. Визначте модуль рівнодійної сил, що діють на тіло.

варіанти відповідей

20 Н

30 Н

40 Н

120 Н

Запитання 4

Рівняння коливань тіла на пружині має вигляд: х=0,05 cos2πt (м). Визначте амплітуду коливань, період, частоту та циклічну частоту коливань та жорсткість пружини. Маса тягарця 200 г.

варіанти відповідей

2 см, 3 с, 1 Гц, 0,05 Н\м.

5 см, 5 с, ,51 Гц, 20,5 Н\м.

0,5 м, 4 с, 0,25 Гц, 0,8 Н\м.

0,05 м, 1 с, 1 Гц, 8 Н\м.

Запитання 5

Скільки молекул газу міститься в кімнаті об'ємом 150 м3 за тиску 1 атм і температури 270 С?

варіанти відповідей

4* 1027

0,4* 1025

0.005* 10-27

2* 10-25

Запитання 6

Температура нагрівача ідеальної теплової машини 117 0С, а температура холодильника -270С. Знайти ККД машини.

варіанти відповідей

25%

24%

30%

80%

Запитання 7

Три конденсатори , що мають ємності 2 мкФ,3 мкФ і 12 мкФ, з'єднали паралельно й підключили до джерела живлення, напрруга на виході якого становить 120В. Визначити заряд і напругу на обкладках конденсатора.

варіанти відповідей

g1= 240 * 10-6 Кл, g2= 360 * 10-6 Кл,g3= 1440 * 10-6 Кл,U1=120 В, .U2=120 В,U3=120 В

g1= 140 * 10-6 Кл, g2= 460 * 10-6 Кл,g3= 2440 * 10-6 Кл, U1=220 В,U2=200 В,U3=20 В

g1= 2240 * 10-66 Кл, g2= 300 * 10-6 Кл,g3= 440 * 10-6 Кл,U1=20 В,U2=20 В,U3=20 В

g1= 3240 * 10-6 Кл, g2= 3160 * 10-6 Кл,g3= 140 * 10-6 Кл,U1=120 В,U2=20 В,U3=20 В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест