8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Підсумкова контрольна робота з алгебри

9 клас


Додано: 15 травня
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 660 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайти координати вершини параболи, заданої формулою у = х2 - 2х + 4.

варіанти відповідей

(1 ; 3 )  

( 3 ; 7)

(-1 ; 7 )

(- 2 ; 12)

Запитання 2

Знайдіть область визначення функції y = f(x), графік якої зображено на малюнку

варіанти відповідей

[- 4; 5]  

[-5; 5]

[0; 4]

[1; 4 ]

Запитання 3

Знайдіть 20-ий член арифметичної прогресії, та суму 14 перших її членів, якщо а1 = 7, d = 2

варіанти відповідей

а20 = 58; S14 = 294 

а20 = 45; S14 = 280

 а20 = 58; S14= 280

а20 = 45; S14 = 294

Запитання 4

Яка з даних послідовностей є арифметичною прогресією?

варіанти відповідей

3; 7; 11; 15

7; 4; 1; -3

3; 9; 27; 81

 25; 22; 19; 15

Запитання 5

Розв'яжіть нерівність другого степеня х2 −3х+2 ≥ 0.

варіанти відповідей

(−∞;1)∪(2;+∞)

(1; 2)

(−∞;1]∪[2;+∞)

[1; 2]

Запитання 6

Яка з послідовностей є геометричною прогресією?

варіанти відповідей

3; -6; 12; -24

10; -10; 5; -5

1; 4; 9; 16

15; 10; 5; 0

Запитання 7

У кошику 8 червоних яблук, 5 зелених і 7 жовтих. Яка імовірність того, що навмання взяте яблуко виявиться не зелене.

варіанти відповідей

0,4

0,25

0,75

0,85

Запитання 8

Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії (bn), якщо b1=25; b3=1?

варіанти відповідей

5

25

-2

0,2

Запитання 9

n)-арифметична прогресія,а1=3, а6= 13. Знайти d

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Відомо, що -3 < x < 4. Оцініть значення виразу: -2x

варіанти відповідей

6 < -2x < -8

-8 < -2x < 6

-8 < -2x < -6

-6 < -2x < 8

Запитання 11

Розв'яжіть нерівність 3(х−2)+4(х+2)>6(х−2)+13

варіанти відповідей

х∈(−∞;1]

х∈(−∞;1)

х∈[−1;+∞)

х∈(−1;+∞)

Запитання 12

Вказати множину значень квадратичної функції, заданої формулою  y=(x-4)2 - 3

варіанти відповідей

y∊[−3;+∞)

y∊[−4;+∞)

x∊[−3;+∞)

x∊[4;+∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест