Знайти добуток нерівностей 0,5 < 6 і 4 < 5.
За графіком, зображеним на малюнку, визначити проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень:
.
Яке число є розв'язком нерівності 25 - x2 ≤ 0?
Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії (bn) ,якщо b7 = -3 i b8.= 9
Знайти медіану вибірки 2,4; 2,7; 2,6; 2,4; 2,7; 3,0.
Знайдіть усі значення x, при яких має зміст вираз:
Розв’яжіть систему нерівностей:
Скільки грамів солі міститься в 350г 4% розчину?
Функцію задано формулою f(x)= x2 - 5x . Знайдіть: f (2)
Розв’яжіть систему рівнянь
Знайдіть область визначення функції:
Побудуйте графік функції у = х2 +5х+6. Користуючись графіком, знайдіть:
1) найменше значення функції;
2) проміжок, на якому функція набуває додатних значень;
3) проміжок, на якому функція спадає.
Скільки кілограмів 25-відсоткового і скільки кілограмів 50-відсоткового сплавів міді треба взяти, щоб отримати 20 кг 40-відсоткового сплаву?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома