Lucrare de control la matematică

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 2 рази
14 запитань
Запитання 1

Aflați derivata funcției у=х2+х+5

варіанти відповідей

у=х2

у=2х

у=2х2

у=2х+1

Запитання 2

Precizați derivata funcției date f(x)=x5-cos9+6x

варіанти відповідей

10x4+sin9+6

5x4+sin9+6

10x4+6

10x4+6x

5x4+6

Запитання 3


Aflați valoarea derivatei funcției în punct x0= −1, dacă  f (x)=x3-2x+5

варіанти відповідей

-1

0

1

-8

4

Запитання 4

Găsiți punctele critice ale unei funcții date f(x)=x2-6x 

варіанти відповідей

⅓; -⅓

3; -3

1; -1

критичних точок немає

−3

3

Запитання 5

Aflați coeficientul unghiular al tangentei la graficul funcției în punctul f(x)=х+sinx, x0=π/3

варіанти відповідей

√3/2

3/2

1/2

1+√3/2

1-√3/2

Запитання 6

Găsiți derivata y= sin(2x).

варіанти відповідей

-2cos(2x)

2sin(2x)

1/2cos(2x)

2cos(2x)

Запитання 7

Găsiți mijlocul segmentului АК, dacă А(-2;5; 5) і К (-6;-3;1)

варіанти відповідей

(3;1;-3)

(-4;1;3)

(-4;1;-3)

(-3;1;-3)

Запитання 8

La ce valori ale m și n vectorii m(m; 2; 1) șі n(–12; 6; п) sunt colineari?

варіанти відповідей

m = –36 șі n = 9

m = –4 șі n = 1

m = –36 șі n = 1

m = 3 șі n = 9

m = –4 șі n = 3

Запитання 9

La ce valoare a lui x vectorii m̅(2; х; 1) șі n̅ (4; 9; х) sunt perpendiculari?

варіанти відповідей

-5

–0,8

0,8

5

20

Запитання 10

Aflați lungimea vectorului m(-4;3; 0)

варіанти відповідей

1

3

4

5

Запитання 11

Ce unghi formează vectorii а(5;1;-1) șі с(3;4;-1)

варіанти відповідей

Drept

Ascuțit

Obtuz

Запитання 12

Câte plane perpendiculare pe această dreaptă pot fi trasate printr-un punct din afara acestei drepte?

варіанти відповідей

unu

două

nicunu

o mulțime

Запитання 13

Aflați derivata funcției у=х2⋅cos x

варіанти відповідей

2 x⋅cosх

-2x⋅sinx

2x⋅cosx - x2⋅sinx

2x⋅sinx + x2⋅sinx

Запитання 14

Specificați punctele minime dacă derivata funcției are astfel de semne (vezi figura)

варіанти відповідей

-2; 3


-2 і 4

0; 4

0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест