Підсумкова контрольна робота з укр. мови

Додано: 10 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 147 разів
16 запитань
Запитання 1

Позначте правильно названі пари іншомовних та власне українських слів

варіанти відповідей

панкейк--пиріг

чизкейк--сирник

дебют--починання

паритет--суперечка

аматор--актор

Запитання 2

Ведучий має представити оратора слухачам

варіанти відповідей

перед початком виступу

після виступу

під час перерви на каву

напередодні виступу

Запитання 3

Доберіть український відповідник до слова «фактор»

варіанти відповідей

чинник

мірило

учення

припис

Запитання 4

Вкажіть, який із фразеологізмів антонімічний виразу «опускати

руки»:

варіанти відповідей

держати хвіст бубликом

змішатися з болотом

влипнути в халепу

грати першу скрипку.

Запитання 5

Фразеологізм гнути кирпу означає

  

варіанти відповідей

виснажливо працювати

зазнаватися

зазнати невдачі

викривати кого-небудь

Запитання 6

11. На що потрібно зважати, вибираючи форму привітання

варіанти відповідей

А) вік людини й ситуацію мовлення

Б) місце і час спілкування

В) зовнішність та увагу співрозмовника

Г) вміння слухати співрозмовника та враховувати його позицію

Запитання 7

12. Помилковою є етикетна форма

варіанти відповідей

А) Пробачте! 

Б) Вибачте!

В) Перепрошую!

Г) Вибачаюсь!

Запитання 8

У реченні Ниву полив дрібен дощик стилістично забарвленим є

варіанти відповідей

коротка форма прикметника

повна форма прикметника

дієприкметник

займенник

Запитання 9

Яка риторична фігура сприяє поступовому посиленню,нагнітанню емоцій?

варіанти відповідей

Градація

Антитеза

Повторення

Риторичне звернення

Запитання 10

До якого шару лексики належать слова гусар, колгосп, боярин, кошовий?


варіанти відповідей

архаїзми     

 історизми

неологізми


варваризми


Запитання 11

Укажіть речення, у якому наявне порушення лексичної сполучуваності слів.

варіанти відповідей

Марійка одержала вищу освіту у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича (З газети). 

Духовний Чорнобиль – це страхітливий полігон, який не має аналогів у світовій історії (Р.Лубківський).

Мовна культура – це надійна опора у вираженні думки та розвиненості людських почуттів... (В.Русанівський).

Художньо-белетристичний стиль широко використовує можливості омонімії (О.Пономарів).

Запитання 12

Визначте рядок, у якому всі словосполучення потребують стилістичного редагування:

варіанти відповідей

зазначений в оголошенні, досягли успіхів рідного слова;

спланувати відпустку, підсумувати вивчене, мого зошита;

любий із присутніх, свою автобіографію, приймати участь;

страшні слова, широта кругозору, посієш вчасно.

Запитання 13

Яка мета інформаційного жанру?

варіанти відповідей

Дати відомості про предмет так, щоб слухачам було цікаво.

Дати обов'язкову оцінку ситуації мовлення.

Залучення до спілкування якомога більшої кількості учасників.

Дізнатися потаємну інформацію від співрозмовника.

Запитання 14

У якому словосполученні слово завершити вжито правильно

варіанти відповідей

Завершити першу чергу будівництва

Завершити коледж

Завершити річний план

Запитання 15

Продовжте речення: "Лаконічність мовлення відображає....."

варіанти відповідей

емоційність, натхненність, піднесеність мовлення

багатство словникового запасу оратора

нормативність мовлення оратора

здатність говорити стисло, проте максимально зрозуміло

Запитання 16

Визначте жанр тексту.

У посібнику подано оригінальну систему роботи над самостійним написанням твору та переказу - основними формами ДПА. Вміщені творчі завдання, тренувальні вправи, поради, що полегшать підготовку до написання творчих робіт. Призначений для учнів і абітурієнтів, учителів і методистів.

варіанти відповідей

Анотація

Памфлет

Стаття

Дискусія

Оповідання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест