11 клас. Підсумкова контрольна робота. Українська мова

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1116 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть рядок словосполучень, де немає помилок через неправильно визначений відмінок

варіанти відповідей

овочеве рагу, австралійське кенгуру, перенаселене Делі

київське метро, оригінальне кашпо, незалежна Перу

смачне суфле, ООН прийняв конвенцію, елегантна пані 

зручне купе, весільне фото, мальовничий Кіліманджаро

Запитання 2

Укажіть ряд іменників, кожен з яких в орудному відмінку однини має закінчення - ею:

варіанти відповідей

груша, думка, ніша

огорожа, миша, голова

гуща, тисяча, їжа

афіша, Ганнуся, ласка

Запитання 3

Усі слова пишуться з подвоєнням приголосних в орудному відмінку

варіанти відповідей

зустріч, вісь, суміш

можливість, старість, вість

швидкість, потужність, велич

акварель, лінь, радість

Запитання 4

Невідмінювані іменники належать до чоловічого роду в рядку:

варіанти відповідей

какаду, авеню, бароко

івасі, есе, жалюзі

ранчо, канапе, кольрабі

аташе, торнадо, фламінго

Запитання 5


Пре- слід писати в усіх словах рядка:


варіанти відповідей

а) пр..зирство, пр..гнічувати, пр..вабливий;

 

б) пр..варити, пр..грозити, пр..мудрість;

 в) пр..гощати, пр..гріти, пр..комічний;

г) пр..красний, пр..стиж, пр..святий.

Запитання 6

Речення О брате мій ти сам забув мабуть (розділові знаки пропущено) ускладнено:

варіанти відповідей

лише звертанням 

лише вставним словом

звертанням і вставним словом

 звертанням і однорідними членами

Запитання 7

Знайдіть рядок, у словах якого відбувалося спрощення в групах приголосних:


варіанти відповідей

Парламен_ський, високоякіс_ний, захис_ний;

 Щотиж_невий, хворос_няк, очис_ний;

Зліс_ний, гіган_ський, центрис_ський;

Ненавис_ний, хрус_нути, учас_ник.

Запитання 8

З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Нема тих грошей, (1) якими можна б заплати (2) за людський розум і людське серце (3) навіть тоді, коли хтось думає, (4) що у світі все купується.

1                            А частка

2                            Б сполучник

3                            В прийменник

4                            Г займенник

Д прислівник

варіанти відповідей

1Г 2В 3А 4Б

1Д 2В 3А 4Б

1Г 2Д 3А 4Б

1Г 2В 3Д 4Б

Запитання 9

Знайдіть складносурядне речення

варіанти відповідей

Людині треба, щоб її робота залишалася після неї жити

Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм.

На сизих луках скошено траву, і літо буйне в береги ввійшло.

Іноді глибоку тишу порушує стукіт дятла чи шерех збитої білкою кедрової шишки.

Запитання 10


НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні

варіанти відповідей

«Тривалий успіх можливий лише за умови позитивного ставлення до життя», – підбадьорює читачів автор книги. – Усі лідери вміють радіти кожному дню, будь-якій дрібниці».

«Саме щоденні звички роблять вас успішними людьми або невдахами», – стверджує Томас Корлі в книзі «Зміни свої звички – зміни своє життя».

«Хочеш бути успішним – спілкуйся з успішними людьми, – наголошують фахівці та додають: – Краще мати справу із цілеспрямованими оптимістами, аніж із негативно налаштованими заздрісниками».

«А от що вам може бути не до вподоби, – інтригує Томас Корлі, – то це те, що багатії прокидаються за три години до початку свого робочого дня, бо мають устигнути залагодити дві-три особисті справи».

Запитання 11

Знайдіть рядок з помилками у правописі м'якого знака

варіанти відповідей

колодязні, потьмянілий, невістці, склянці

тоньший, дамаський, боязьнь, міський

робиться, неньці, сниться, радість

дівчинці, камінчик, у колисці, Степанчук

Запитання 12

Знайдіть складнопідрядне речення з підрядним означальним:

варіанти відповідей

А тепер у серці щось тремтить і грає, як тремтить у серці гілка золота (М. Рильський).

Там, де рідні кожна стежка і стеблина, бродять мої думи і пісні мої (В. Сосюра).

Вона все співала та співала, доки не сховалась на леваді в вербах (І. Нечуй-Левицький).

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо затиха під владою чаруючої ночі (Леся Українка).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест