Узагальнення і систематизація знань учнів за ІІ семестр з літературного читання за розділами: "Скільки на землі іще цікавого", " Мрійники і фантазери" за програмою НУШ-1.
Мета:
вчити порівнювати, аналізувати та співставляти прочитані твори;
розвивати творчі здібності учнів, бажання читати;
виховувати любов до художнього слова, культуру спілкування;
Прочитай вірш. Про що розповідається у вірші?
На гілках сидять зайчата,
по ставку пливуть курчата.
Їжаки летять.
Світить сонце, сяють зорі.
Жолуді на осокорі
гронами висять.
Тарас Григорович Шевченко був...
Як звали героя, який приніс вогонь стародавнім грекам?
Кого вчив Сергійко складати вірші?
Ким мріяв стати Борис з оповідання Миколи Сингаєвського "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"?
Як звали дівчинку з твору "Принцеса на асфальті"?
Як насправді називалася хатка у якій жила дівчинка Галинка з твору "Диво -хатка"?
Що виросло на "цукерниці" в оповіданні " Про Петрика -мрійника та Павла -реаліста"?
Які квіти посадила дівчинка з вірша "Ясочка на клумбі"?
Яку страву навчився готувати Сашко у оповіданні "Найсмачніша страва"?
У оповіданні " Моя бабуся вміє чарувати" бабуся попросила взяти внука......
Яка кличка була у кози в оповіданні " Моя бабуся вміє чарувати"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома