Підготовка до контрольної роботи по темі :"Похідна та її застосування"

Додано: 22 травня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 110 разів
12 запитань
Запитання 1

Обчисліть границю

варіанти відповідей

-7

7

10

0

Запитання 2

Знайдіть (x6)/

варіанти відповідей

6x5

5x6

7x2

5x4

Запитання 3

Тіло рухається прямолінійно за законом s(t) = ½ t2 + 4t - 5 (час t вимірюється в секундах, s - у метрах). Знайдіть швидкість тіла в момент часу: 1) t = 3; 2) t = 6

варіанти відповідей

7

10

12

17

15

8

Запитання 4

Складіть рівняння дотичної до графіка функції f(x) = x4 у точці з абсцисою x0 = -2

варіанти відповідей

y = -32x - 48

y = -15x + 12

y = 32x + 16

y = 2x - 24

Запитання 5

На малюнку зображено графік функції y = f(x), визначеної на проміжку [- 5; 3]. Знайдіть точку мінімуму функції y = f(x).

варіанти відповідей

- 3

2

1

- 2

Запитання 6

Знайдіть похідну функції.

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайдіть найбільше і найменше значення функції f(x) = 7 + 4x- x2 на проміжку [0; 3]

варіанти відповідей

мінімум 7

мінімум 1

максимум 11

максимум 4

мінімум 2

максимум 5

Запитання 8

Знайдіть проміжки спадання функції f(x) = x3 + 3x2 - 24x.

варіанти відповідей

(-∞; -2) ∪ (2; +∞)

(-3; 2)

(-2; 4)

(- ∞; +∞)

Запитання 9

Знайдіть проміжки зростання функції f(x) = x3 + 3x2 - 24x.

варіанти відповідей

(-∞; -2) ∪ ( 4; +∞)

(-∞; -1) ∪ (2; +∞)

(- 2; 4)

(- ∞; +∞)

Запитання 10

Знайдіть точки екстремуму функції f(x) = 2x3 + 3x2 - 36x

варіанти відповідей

-1

0

2

-3

Запитання 11

За якою схемою можна дослідити властивості функції для побудови її графіка?

варіанти відповідей

1. Знайти область значень функції.

2. Дослідити функцію на парність, непарність, періодичність (для тригонометрич-них функцій).

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат.

4. Знайти похідну та критичні точки функції.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графік функції.

1. Знайти область визначення функції.

2. Дослідити функцію на парність, непарність, періодичність (для тригонометричних функцій).

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат.

4. Знайти похідну та критичні точки функції.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графік функції.

1. Знайти область визначення функції.

2. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графік функції.

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат.

4. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

5. Знайти похідну та критичні точки функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. Дослідити функцію на парність, непарність, періодичність (для тригонометричних функцій).

1. Знайти похідну та критичні точки функції. Знайти область визначення функції.

2. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат.

3. Дослідити функцію на парність, непарність, періодичність (для тригонометричних функцій).

4. Знайти область визначення функції.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графік функції

Запитання 12

 Знайдіть помилку у прикладі дослідження функції у = 9х2 (1-х)

1)     Область визначення D(у) =R

2)     Функція ні парна, ні непарна, неперіодична

3)     Точки перетину з осями координат:

х = 0; у = 0

у = 0; х1 = 0, х2 = 1

4)     Знайдемо інтервали спадання та зростання функції і точки екстремуму

у’ = 18х -27х2;  у’ = 0

9х(2 + 3х) = 0;

х1 = 0, х2 = -2/3

варіанти відповідей

Помилку допущено у 1)

Помилку допущено у 2)

Помилку допущено у 3)

Помилку допущено у 4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест