Підсумкове тестування

Додано: 24 березня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 231 раз
12 запитань
Запитання 1

Складнопідрядне речення з підрядним мети утвориться, якщо до речення «Гості нашого міста залюбки відвідують університетський розарій...» додати

варіанти відповідей

А щойно трапляється така нагода.

Б оскільки він є найбільшим у Сімферополі.

В щоб помилуватися рідкісними сортами троянд.    

 Г тому що в ньому з'явилась алея білих троянд.   

Д хоча не завжди на екскурсію мають достатньо часу.

Запитання 2

Прочитайте речення.   Як ви знаєте(1) перпетуум-мобіле – це вічний двигун(2) над винаходом якого(3) людство довго билося(4) аж доки не усвідомило неможливість такого пристрою(5) зважаючи хоча б на тертя та закони механіки.

Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

А 1    

 Б 2   

В 3  

Г 4   

Д 5

Запитання 3

Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

А волос..ний, особистіс..ний, зліс..ний, зап'яс..ний                  

Б цінніс..ний, виїз..ний, швидкіс..ний, перехрес..ний 

В тиж..невий, дириген..ський, заздріс..ний, капос..ний          

Г очис..ний, пристрас..ний, улес..ливий, кореспонден..ський 

Д кіс..лявий, облас..ний, пес..ливий, якіс..ний.

Запитання 4

Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

А випещ..ний, долон..чка, удалеч..ні, овоч..сховище            

Б книж..чка, корен..плоди, город..на, б..нтежити 

В ож..ледь, сив..на, замер..хтіти, л..вада                                  

Г випл..каний, гус..ниця, защ..друвати, л..ментувати 

Д сут..ніти, зат..сатися, горщ..ковий, кл..котіти 

Запитання 5

Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку

варіанти відповідей

А листати сторінки улюбленої книги

Б зранку забули відкрити вікно

В дивовижна пам’ятка природи

Г відноситися з повагою до друзів

заказний лист

Запитання 6

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

А по/моєму, казна/куди, хоч/не/хоч

Б рік/у/рік, урешті/решт, хтозна/коли

В по/вашому, на/добраніч, якось/то

Г по/іспанськи, уряди/годи, по/одинці

Д будь/що/будь, по/четверте, на/виплат

Запитання 7

Граматично правильне продовження речення «Вибираючи стиль одягу, » наведено в рядку

варіанти відповідей

А людині притаманно прагнення мати привабливий, а інколи й вишуканий вигляд.

Б досить просто створюється особливий, індивідуальний, не схожий на інших образ

В не завжди увага закцентована на перевагах фігури й приховуванні недоліків.

Г зовнішність підкреслюється або ж, навпаки, погіршується невдалим поєднанням

Д ми хочемо бути в центрі уваги й відчувати на собі сповнені захоплення погляди

Запитання 8

Прочитайте текст. Виберіть правильну відповідь і позначте букву, яка їй відповідає.

Текст

(1) Людина, яка втрачає свій корінь, подібна до підточеного дерева. (2) Якщо людина знає свій корінь і живиться його соками, тоді вона має життєдайну силу, закладену в насінні і в корінні. (3) Тоді й повітря яким вона дихає, видаватимиться їй цілющим і земля, на якій зростає людина, буде дорожчою. (4) Люди, пам’ятайте про свій корінь. (5) Бо без коріння й немає крони, без крони немає плоду, а без плоду немає насіння… (За І.Цюпою)

Орфографічну помилку допущено в слові

варіанти відповідей

A підточеного             

  Б життєдайну                   

 В видаватимиться   

Г дорожчою

Д немає

Запитання 9

Прочитайте текст. Виберіть правильну відповідь і позначте букву, яка їй відповідає.

Текст

(1) Людина, яка втрачає свій корінь, подібна до підточеного дерева. (2) Якщо людина знає свій корінь і живиться його соками, тоді вона має життєдайну силу, закладену в насінні і в корінні. (3) Тоді й повітря яким вона дихає, видаватимиться їй цілющим і земля, на якій зростає людина, буде дорожчою. (4) Люди, пам’ятайте про свій корінь. (5) Бо без коріння й немає крони, без крони немає плоду, а без плоду немає насіння… (За І.Цюпою)


Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А першому                   

Б другому              

  В третьому              

   Г четвертому

Д п'ятому

Запитання 10

Прочитайте текст. Виберіть правильну відповідь і позначте букву, яка їй відповідає.

Текст

(1) Людина, яка втрачає свій корінь, подібна до підточеного дерева. (2) Якщо людина знає свій корінь і живиться його соками, тоді вона має життєдайну силу, закладену в насінні і в корінні. (3) Тоді й повітря яким вона дихає, видаватимиться їй цілющим і земля, на якій зростає людина, буде дорожчою. (4) Люди, пам’ятайте про свій корінь. (5) Бо без коріння й немає крони, без крони немає плоду, а без плоду немає насіння… (За І.Цюпою)

Відокремленим означенням  ускладнено речення

варіанти відповідей

А перше             

Б друге                     

В третє               

 Г четверте

Д п'яте

Запитання 11

Прочитайте текст. Виберіть правильну відповідь і позначте букву, яка їй відповідає.

Текст

(1) Людина, яка втрачає свій корінь, подібна до підточеного дерева. (2) Якщо людина знає свій корінь і живиться його соками, тоді вона має життєдайну силу, закладену в насінні і в корінні. (3) Тоді й повітря яким вона дихає, видаватимиться їй цілющим і земля, на якій зростає людина, буде дорожчою. (4) Люди, пам’ятайте про свій корінь. (5) Бо без коріння й немає крони, без крони немає плоду, а без плоду немає насіння… (За І.Цюпою)

Перше речення є

варіанти відповідей

А  складнопідрядним часу  

Б простим   

В  складнопідрядним означальним  

Г ускладненим однорідними членами

Д ускладненим відокремленим означенням

Запитання 12

Правильні особові форми дієслів наведено в рядку

варіанти відповідей

А сидять, носять

Б боряться, орють

В полять, сміються

Г гудуть, терплють

Д працюють, клеють

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест