Спростити вираз: (2а-3)-(2а-5)
Відомо, що число а-додатне, а число b-від'ємне.Значення якого з виразів обов'язково є додатним числом?
На довгій стрічці через кожні 8 см роблять позначку червоним олівцем, а через кожні 6 см-синім олівцем. На якій відстані від початку стрічки вперше співпадуть червона і синя позначкиии?
При яких значеннях х не визначена функція у=(х-2)⁄(х2-1)
Навколо кола описано правильний шестикутник зі стороною 8√̅3 см. Знайти сторони квадрата, вписаного в це коло.
У трикутнику АВС відомо, що ∠С=900, АС=10 см,АВ=20 см. Знайти кут А цього трикутника.
Яка з даних фігур має центр симетрії?
Відомо, що а∕b=3. Знайти (2а-3b)⁄а
Розв'язати систему нерівностей:
Знайти номер члена арифметичної прогресії 11,8; 12,4; 13;....., який дорівнює 20,8.
Число 4 є коренем рівняння 3х2-8х+n=0. Знайти другий корінь і значення n.
Знайти кут між векторами ̅а(-2;2√̅3) та ̅b(3;-√̅3).
Перпендикуляр, проведений з точки перетину діагоналей ромба до його сторони, ділить її на відрізки довжиною 3 см та 12 см. Знайти більшу діагональ ромба.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома