Підсумковий тест

Додано: 26 травня
Предмет: Історія України, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Головна Руська Рада діяла впродовж

варіанти відповідей

1830 – 1831 рр.

1863 – 1864 рр.

1853 – 1856 рр.

1848 – 1851 рр.

Запитання 2

Який варіант відповіді охарактеризовує дану персоналію

варіанти відповідей

український письменник, фольклорист, етнограф, мовознавець, перекладач,критик, редактор, видавець

композитор, співак, драматург, соліст Флорентійської опери, Російської імператорської опери

промисловець, меценат, колекціонер, член Київського товариства старожитностей і мистецтв

український прозаїк, драматург, критик, засновник художньої прози та жанру побутової комедії

Запитання 3

Якою цифрою на картосхемі позначено регіон товарного виробництва цукру наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Оберіть картини,які належать одному автору

варіанти відповідей
Запитання 5

Які факти свідчать про розвиток українознавчих досліджень у ХІХ ст.?

варіанти відповідей

Діяльність недільних шкіл

 Видання газети «Київський телеграф»

Видання Валуєвського циркуляра

  Відкриття в Наддніпрянської Україні товариств «Просвіта»

Реорганізація Літературного товариства імені Т. Шевченка в наукове

 Діяльність Південно-Західного відділення Російського географічного товариства

Відкриття кафедри історії України у Львівському університеті

Запитання 6

Установіть послідовність подій кінця ХVІІІ – початку ХХ ст.

А видання царського маніфесту про скасування кріпосного права в Російській імперії

Б остаточне скасування панщини на Галичині та Буковині під час «Весни народів»

В Емський указ

Г створення літературного товариства Т.Шевченка

варіанти відповідей

1Б,2Г,3В,4А

1Б,2А,3Г,4В

1 А,2Г,3 А,4В

1В,2Б,3А,4Г

Запитання 7

Прочитайте уривок із праці М. Грушевського та виконайте завдання.«У тих землях, що одійшли до Австрії, нове правительство австрійське заходилося коло того, щоб поліпшити долю кріпаків українських, обмежити безмежну владу польських панів над ними».

В уривку йдеться про

варіанти відповідей

реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ 1770–1780-х рр.

Польське національно-визвольне повстання 1863–1864 рр.

революцію 1848–1849 рр. в Австрійській імперії.

Польське повстання 1830–1831 рр.

Запитання 8

Що було спільним для селянських реформ ХІХ ст. у Російській та Австрійській імперіях?

варіанти відповідей

упровадження в умовах революційних подій у Європі

залучення селянства до парламентської діяльності

надання селянам землі та громадянських прав

ліквідація селянського малоземелля та безземелля

Запитання 9

Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

Посилення впливу німецької мови та культури.


Перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності.

Зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви.

Домінування поляків і німців в органах влади.

Привілейоване положення українського населення в містах.

Нелояльне ставлення греко-католицького духовенства до імперської влади.

Запитання 10

На фото зображено


варіанти відповідей

історика, професора Київського університету, автора праць з історії козацької України, члена Кирило-Мефодіївського братства.

етнографа, громадського діяча, автора вірша «Ще не вмерла України...».

історика, голову Історичного товариства Нестора-літописця, одного з ініціаторів заснування першого в Україні історичного журналу «Киевская старина».

політичного діяча, історика, засновника Вільної української друкарні в Женеві,видавця журналу «Громада».

Запитання 11

Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в уривку з історичного джерела: «Значення його мистецтва для української музики таке саме, як Глінки для росіян, Шопена для поляків, Сметани для чехів чи Гріга для норвежців. Бо, крім «Запорожця за Дунаєм», справді мистецької музики до нього не було…».

варіанти відповідей
Запитання 12

Вкажіть,участь в якій організації пов'язує ці особистості

варіанти відповідей

Громада

Кирило-Мефодіївське братство

Руська трійця

Головна руська рада

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест