Сила, яка виникає під час деформації тіла і намагається повернути тіло в недеформований стан.
Формула для обчислення механічної роботи.
Позначте всі правильні відповіді. Які із зазначених тіл мають кінетичну енергію відносно поверхні Землі?
Яку роботу потрібно виконати, щоб вагону масою 70 т, який рухається зі швидкістю 2 м/с, надати швидкості 4 м/с?
Визначте модуль прискорення тіла масою 5 кг під дією двох взаємно перпендикулярних сил, модулі яких дорівнюють 15 і 20 Н.
Щоб побудувати фізичну модель процесу ....
Встановіть відповідність "Фундаментальна взаємодія-прояви цієї взаємодії"
А- гравітаційна
Б-електромагнітна
В-сильна
Г - слабка
1-"Відповідає" за β-розпад атомних ядер
2-Будь-які матеріальні об’єкти у Всесвіті притягуються один до одного
3-Електрична взаємодія заряджених тіл і частинок
4-Взаємне притягання нуклонів усередині ядра
Установіть відповідність між фізичним процесом і видом перетворення енергії
А Світить Сонце
Б Росте квітка
В Обідає учень
Г Біжить спортсмен
1 енергія випромінювання → хімічна енергія
2 ядерна енергія → енергія випромінювання
3 хімічна енергія клітин → механічна енергія
4 хімічна енергія → хімічна енергія клітин
На якій відстані від збиральної лінзи з оптичною силою 0,5 дптр треба розташувати свічку, щоб на екрані отримати її чітке зображення? Екран розташований на відстані 6 метрів від лінзи.
Здатність ока змінювати свою оптичну силу в разі зміни відстані до розглядуваного предмета
Вибрати хибне твердження
Предмет розташований на подвійній фокусній відстані від збиральної лінзи. Яке буде зображеня предмета?
Кут падіння променя дорівнює 25°. Чому дорівнює кут між падаючим і відбитим променями?
Вибрати складові дозиметра
Які АЕС працюють в Україні?
Скільки нейтронів містить ядро 50Sn124 ?
Що таке ізотопи?
Назвати три негативни аспекти використання атомної енергії
Назвати три позитивні аспекти використання атомної енергії
Тіло масою 50 кг відштовхує силою 20 Н інше тіло, масою 2 кг. Якого прискорення набувають ці тіла? ( вибрати да варіанти відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома