Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Правильно написано всі слова в рядку
На другий склад падає наголос у слові
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Національний музей/садиба Миколи Пирогова розташований у південно/західній частині міста Вінниці. (2) Саме тут, у мальовничій садибі Вишня протягом останніх двадцяти років жив і працював видатний учений, геніальний хірург, анатом, творець воєнно/польової хірургії, …Товариства Червоного Хреста, прекрасний педагог і громадський діяч Микола Пирогов.
(3) Микола Пирогов першим у світі здійснив розподіл поранених і хворих залежно від важкості й місця поранення, створив транспортні відділення, застосував ефірний наркоз і нерухому гіпсову пов’язку. (4) Заслуги науковця високо/оцінені медиками всього світу, його відкриття застосовують у сучасній лікувальній справі.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Національний музей/садиба Миколи Пирогова розташований у південно/західній частині міста Вінниці. (2) Саме тут, у мальовничій садибі Вишня протягом останніх двадцяти років жив і працював видатний учений, геніальний хірург, анатом, творець воєнно/польової хірургії, … Товариства Червоного Хреста, прекрасний педагог і громадський діяч Микола Пирогов.
(3) Микола Пирогов першим у світі здійснив розподіл поранених і хворих залежно від важкості й місця поранення, створив транспортні відділення, застосував ефірний наркоз і нерухому гіпсову пов’язку. (4) Заслуги науковця високо/оцінені медиками всього світу, його відкриття застосовують у сучасній лікувальній справі.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Національний музей/садиба Миколи Пирогова розташований у південно/західній частині міста Вінниці. (2) Саме тут, у мальовничій садибі Вишня протягом останніх двадцяти років жив і працював видатний учений, геніальний хірург, анатом, творець воєнно/польової хірургії, …Товариства Червоного Хреста, прекрасний педагог і громадський діяч Микола Пирогов.
(3) Микола Пирогов першим у світі здійснив розподіл поранених і хворих залежно від важкості й місця поранення, створив транспортні відділення, застосував ефірний наркоз і нерухому гіпсову пов’язку. (4) Заслуги науковця високо/оцінені медиками всього світу, його відкриття застосовують у сучасній лікувальній справі.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Національний музей/садиба Миколи Пирогова розташований у південно/західній частині міста Вінниці. (2) Саме тут, у мальовничій садибі Вишня протягом останніх двадцяти років жив і працював видатний учений, геніальний хірург, анатом, творець воєнно/польової хірургії, … Товариства Червоного Хреста, прекрасний педагог і громадський діяч Микола Пирогов.
(3) Микола Пирогов першим у світі здійснив розподіл поранених і хворих залежно від важкості й місця поранення, створив транспортні відділення, застосував ефірний наркоз і
нерухому гіпсову пов’язку. (4) Заслуги науковця високо/оцінені медиками всього світу, його відкриття застосовують у сучасній лікувальній справі.
Замість крапок у другому реченні можна вставити всі слова, ОКРІМ
Звук [ґ] треба вимовляти в обох словах рядка
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Граматично правильне продовження речення «Проходячи повз вітрину магазину, …» наведено в рядку
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово)
Ця «добра щедра піч твоя», що пахла стравами, (1)пече(н, нн)им хлібом, сушеними яблуками і сухим (2)насі(н, нн)ям, (3)зі(л, лл)ям, (4)корі(н, нн)ям, як писав Олександр
Довженко, поступово відходить в історію. Але людська пам’ять завжди повертатиме нас до доброго вогню у печі (5)роди(н, нн)ої хати, біля якого ми народжувалися і виростали.
Без подвоєних літер треба писати слово, позначене цифрою
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
Форму наказового способу дієслова вжито в реченні
Омоніми є в реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Яке потім було сум’яття, (1) ви, (2) напевно, (3) здогадуєтеся: (4) спершу з мене вибивали дурування й примовляли, (5) який я бузувір, (6) опришок, (7) урвиголова, (8) харциз і навіть химород.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Прочитайте діалог.
- Світлано, жовті тюльпани - гарний подарунок для моєї дівчини? - запитав Олег.
- Жовті тюльпани - символ розлуки, тому раджу купити білі троянди, - відповіла сестра.
Точно передає зміст діалогу
Фразеологізм ледве ноги нести має таке значення
Фразеологізм високо нести голову має таке значення
Фразеологізм нести свій хрест має таке значення
Однорідні присудки є в реченні
Однорідні обставини є в реченні
Однорідні підмети є в реченні
Однорідні додатки є в реченні
Безособове односкладне речення є в рядку
Узагальнено-особове односкладне речення є в рядку
Означено-особове односкладне речення є в рядку
Неозначено-особове односкладне речення є в рядку
Складносурядне речення є в рядку
Складнопідрядне речення є в рядку
Безсполучникове складне речення є в рядку
Складне з різними видами зв’язку є в рядку
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Здається, вчора я відкрив простої істини коріння: життя тримає двоє крил - закоханість і устремління.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Здається, вчора я відкрив простої істини коріння: життя тримає двоє крил - закоханість і устремління.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Здається, вчора я відкрив простої істини коріння: життя тримає двоє крил - закоханість і устремління.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Здається, вчора я відкрив простої істини коріння: життя тримає двоє крил - закоханість і устремління.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома