у=2х-3
Знайти у(-3)
Укажіть функцію, що не є лінійною
Використовуючи графік функції, поданий на малюнку, знайдіть значення х, якщо у=4
На рисунку зображено графік функції, яка визначена на відрізку [-4;3]. Укажіть область значень цієї функції.
Функція y=f(x) зростає на проміжку (-∞; +∞). Яке з наведених чисел може бути значенням цієї функції в точці х=8, якщо f(1) = -2; f(9) = 5?
На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-6;6]. Яку властивість має функція?
Функція у=f(x) визначена на всій числовій прямій і є періодичною з найменшим додатним періодом 7. На рисунку зображено графік цієї функції на відрізку [-4; 3]. Обчисліть f(5).
На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на відрізку [-7; 7]. Користуючись рисунком, знайдіть f(2)
Функція y=f(x) визначена і зростає на проміжку [-3; 2]. На рисунку зображено графік цієї функції на проміжку [-3; 0]. Яка з наведених точок може належати графіку цієї функції?
На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на проміжку [1;8]. Скільки нулів має ця функція на заданому проміжку?
Укажіть рисунок, на якому зображено графік парної функції
Графік якої з функцій зображено на рисунку?
Якою формулою задається графік функції зображеної на рисунку?
Для побудови графіка функції y = f(x) – n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …
Для побудови графіка функції y = f(x + m), де m > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …
Для побудови графіка функції y = f(x) + n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома