Роль національного лідера на західноукраїнських землях виконували
Центром першої хвилі українського національного відродження на Східній Галичині стало місто
Роки діяльності "Руської трійці":
У 30-40-х рр. ХІХ ст. центром українського національного руху в Галичині стало місто
Хто ввійшов в історію Закарпаття під назвою «будителі»?
Про кого йде мова "1836 р. він уклав і підготував до друку українську «Читанку» для народних шкіл та виховання дітей у національно-християнському дусі та уперше в історії Східної Галичини виступив українською мовою в музеї семінарії перед духовенством і гостями."
Умови, у яких відбувалося українське національне відродження:
Які регіони стали центрами руху "будителів" і початку українського національного відродження
До складу «Руської трійці» входили:
Які з поданих тверджень характеризують завдання «Руської трійці»?
Хто вперше заявив, що закарпатські русини - це східні слов"яни, а не угорці
Про яку книжку йдеться в джерелі? «...Маркіян Шашкевич хотів видати книжку, у якій були б вірші, казки, наукові розвідки... Шашкевич з товаришами вирішили видати книжку в Угорщині, де була вільніша цензура. Організатором цього заходу став Яків Головацький».
Про кого із "будителів" йде мова в даному тексті: "Будучи радником при імператриці Марії Терезії, домігся від неї відкриття у Відні "Барбареуму"... створив в Ужгороді греко-католицьку семінарію і заснував велику бібіліотеку та єпархіальний архів..."
У 1837 р. в місті Буді «Руська трійця» видала альманах
Вкажіть, яку самоназву мали українці, які проживали на західноукраїнських землях на початку XIX ст.?
Укажіть головне завдання діячів українського національного відродження на західноукраїнських землях:
Вкажіть рік утворення "Товариства галицьких греко-католицької священників"
Вкажіть зображення члена Товариства греко-католицьких священиків, який першим почав проголошувати проповіді народною мовою.
Вкажіть зображення лідера "Руської трійці".
Історико - літературну збірку "Зоря" було підготовлено...
Кому присвячується цей пам′ятник?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома