узагальнити й систематизувати знання учнів про подібні трикутники, закріпити вміння розв'язувати задачі з даної теми.
1.Якщо сторони одного трикутника дорівнюють 4 см, 8 см, 10 см, то сторони подібного трикутника можуть дорівнювати:
Якщо на рисунку АС ⊥ ВС, CD⊥ AB, AC = 6 см, AD = 4 см см, то АВ дорівнює:
Якщо на рисунку МВ = 3 см, АМ = 4 см, СМ = 2 см, то MD дорівнює:
Якщо , то ⊿ АВС ∼ ⊿ А1 В1 С1 .
Якщо Δ АВС ∼ Δ А1В1С1 , то
У трапеції АВСD BC ∣∣ AD, AB = 9 см (див. на рисунку). Діагональ АС ділить трапецію на два подібні трикутники АВС і ACD. Знайдіть більшу основу трапеції, якщо ця діагональ дорівнює 12 см.
Дано: АС = 150 м, DF = 16 м, СD = 30 м, DF ∣∣ АВ, точка В - недоступна точка (дивись рисунок). Знайдіть : АВ.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома