Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика.

Додано: 12 березня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 216 разів
9 запитань
Запитання 1

Брендинг - це

варіанти відповідей

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 2

Бренд - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це набір елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів

Запитання 3

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.


назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

 набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 4

До основних елементів «фірмового стилю» належать?

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів;

Фірмова симетрія;

Товарний знак;

Фірмові кольори;

Запитання 5

Що ви розумієте під поняттям «айдентика»?

варіанти відповідей

це передача з допомогою рекламних матеріалів культури країни;

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару;

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

це уявлення про товар, який володіє рядом безумовних характеристик;

Запитання 6

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який схожий на інші бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

Запитання 7

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

динамічна

вербальна

інформаційна

Запитання 8

Оберіть складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

електронні листи

упаковка

бланки

візитівки

слоган

брендбук

фірмовий стиль

Запитання 9

Оберіть елементи бренду

варіанти відповідей

ім'я

слоган

графіка

форми і кольори

логотип

брендбук

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест