Символи та образи. Художній образ. Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Додано: 10 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 32 рази
12 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 2

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 3

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), наприклад "Київстар", "SONY" (компанія "Sony") - тільки шрифтова композиція, в теорії дизайну називається логограми

Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).

бажано, мати смислове навантаження,

містити в собі згадку позитивних якостей товару або його використання;

образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення), наприклад знак (логотип) "Mercedes", "Audi" і ін.

Запитання 4

Вимоги до товарного знаку:

варіанти відповідей

бути коротким , тобто з найменшою кількістю слів у реченні або складів у слові.

легко запам'ятовуватися;

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);

нести згадку про недоліки товару

бути індивідуальним

залишатися незмінним

Запитання 5

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 6

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

Запитання 7

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмовий знак

Логотип

Фірмовий блок

Слоган

Фірмові кольори

Фірмові константи


Формування ідеї

Запитання 8

Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:

варіанти відповідей

Хто є цільовою аудиторією.

Який доказ необхідно їй привести, щоб показати, що ця пропозиція чогось варта.

Яку обіцянку (пропозицію) слід зробити цій аудиторії.

Яке кінцеве враження слід залишити.


Ім`я бренду повинне бути придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

Запитання 9

Причини виникнення брендингу

варіанти відповідей

поява великої кількості товарів-аналогів на ринку

 необхідність спрощення вибору

розвиток технологій

бажання змін

Запитання 10

Айдентика це..

варіанти відповідей

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Запитання 11

Художній образ - це

варіанти відповідей

створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.

вживання слів у прямому значенні.

 тип художнього образу, в якому конкретно-чуттєва даність предмета зображення, крім власного, має значення зумисно прихованого натяку на якусь іншу ідею чи образ, що прямо не називаються, але маються на увазі й суттєво переоцінюють зміст того, про що йдеться відкрито, у прямій формі.

Запитання 12

Символ - це


варіанти відповідей

збереження та активне передавання текстової інформації. Цю функцію називають комунікативною.

один з основних елементів видання, головний носій відверненого знакового початку, єдиний носій тексту

ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест