Відкриття Харківського університету на початку XIX ст. пов’язане з ім’ям:
Укажіть місто, у якому в першій половині XIX ст. з’явилися будинки Інституту Оссолінських, ратуша на площі Ринок, будівля театру.
Назва п’єси, написаної Іваном Котляревським:
Що мало вирішальний вплив на розвиток української культури першої половини XIX ст.?
До чинників, які гальмували розвиток культури першої половини XIX ст., належать
Університет Святого Володимира в Києві було відкрито в
Про який твір ідеться в уривку з історичного джерела?
«Бувають в історії народів дати, які немовби розривають надвоє їхнє життя й кладуть межу високу посеред рівного шляху історичних подій... Ми маємо таку історичну дату — це... рік 1798-й. Того року прилетіла перша ластівка українського національного відродження — невеличка книжка, од якої початок нового українського письменства рахуємо...»
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
«Замість того, щоб довічно відчувати благоговійні почуття до осіб августійшої фамілії... писав вірші малоросійською мовою найобурливішого змісту... З його віршами в Малоросії могли виникати та укорінятися думки про... можливість існування України як окремої держави. ...за підбурливий дух і зухвалість... призначити рядовим в Оренбурзький окремий корпус».
Перший університет на українських землях у складі Російської імперії засновано в
Якою подією в житті Т. Шевченка відзначено 1840 рік?
Письменники, які працювали переважно в жанрі байки:
Міста, у яких було започатковано український професійний театр:
Установіть відповідність між письменниками та їхніми книгами.
1 Микола Гоголь
2 Григорій Квітка-Основ’яненко
3 Іван Котляревський
4 Тарас Шевченко
А «Енеїда»
Б «Кобзар»
В «Сватання на Гончарівці»
Г «Тарас Бульба»
Д «Чорна рада»
Установіть послідовність подій.
А Відкриття університету Св. Володимира в Києві
Б Перше видання «Кобзаря» Т. Шевченка
В Видання альманаху «Русалка Дністрова»
Г Відкриття університету в Харкові
Якими були особливості розвитку української культури першої половини XIX ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома