Що об'єднує ці прізвища: С. Русова, Х. Алчевська:
Видатні українські вчені другої половини ХІХ ст. - початку ХХ ст.:
Виберіть правильне твердження:
Що об'єднує ці прізвища: Ганна Барвінок, Олена Пчілка, Леся Українка:
Засновки українського професійного театру (три правильні відповіді)
Вкажіть письменників другої половини ХІХ ст. - початку ХХ ст. (три правильні відповіді)
Терещенки, Харитоненки, Ханенки, Семеренки - це...
Перша жінка - історик, яка отримала ступінь доктора історичних наук:
Вкажіть художників країни другої половини ХІХ ст. - початку ХХ ст. (три відповіді)
Виберіть правильне твердження:
Художній напрям в літературі та мистецтві, який був домінуючим в другій половині ХІХ ст. в Україні:
Про появу стилю модерн в українській архітектурі свідчать роботи архітекторів (три правильні відповіді):
Назвіть автора знаменитої картини
Укажіть, коли був відкритий Харківський університет
Який стиль був панівним в образотворчому мистецтві у другій половини XIXст.
Учений-енциклопедист, автор двотомної "Основи ботаніки", а також понад 100 наукових праць з різних галузей знань: фольклористики, етнографії, мовознавства, історії та археології. Перший ректор Київського університету
Він був першим у дослідженні "холодного" ( неонового) світла, за твердженням ряду дослідників . був першим винахідником "рентгенівської трубки" , фізик
Хто очолив створену у 1894 р. кафедру східноєвропейської історії при Львівському університеті?
Які університети діяли на території України наприкінці ХІХ ст.?
Середню освіту в Наддніпрянській Україні здобували в
Що відкрив Ілля Мечников?
Хто з даних діячів науки та культури були представниками математики? (2 відповіді)
Укажіть композиторів другої половини XIX ст. ( три відповіді)
У чому полягали особливості розвитку культури УКраїни в другій половині XIXст.? (три варіанти відповідей)
Назвіть прояви модернізації у політичній сфері розвитку українського суспільства (три відповіді)
Укажіть письменників другої половини XIX ст.
Укажіть композиторів другої половини XIX ст.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома