Повсякденне життя та культура України в середині XIX- на початку XX ст. Практичне заняття

Додано: 28 квітня 2022
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 652 рази
12 запитань
Запитання 1

У чому полягали особливості розвитку культури України в другій половині XIXст (три варіанти відповідей):

варіанти відповідей

обмеження вживання української

мови в науковій та освітній сферах;

різниця в можливостях розвитку через поділ між двома імперіями;

виникнення українських громадсько-культурних об'єднань;

досягнення стовідсоткової грамотності

серед українців;

домінування єдиного художнього стилю в архітектурі;

заборона відкриття нових вищих навчальних закладів.

Запитання 2

Укажіть письменників другої половини XIX ст.(три правильних відповіді):

варіанти відповідей

Л. Українка;

С. Васильківський;

М. Пимоненко;

І. Франко;

П. Мирний;

М. Леонтович.

Запитання 3

Які діячі культури другої половини XIХ ст. стояли біля витоків українського "професійного театру" (три варіанти відповіді):

варіанти відповідей

М.Кропивницький;

М.Заньковецька;

М.Садовський;

С.Васильківський;

Д.Яворницький;

А.Кримський;

М.Коцюбинський.

Запитання 4

Що ілюструє діаграма?

Показники 1897 року, що стосуються населення України (у відсотках від загальної кількості вказаної національності):

варіанти відповідей

кількість вірян;

кількість письменних;

кількість промислових робітників;

кількість членів партій.

Запитання 5

Про кого йдеться в уривку з історичного джерела:

«На початку ХХ ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот, стати в рівень з

ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією»:

варіанти відповідей

Г. Борисоглібську;

М. Заньковецьку;

С. Крушельницьку;

М. Садовську-Барілотті.

Запитання 6

Назвіть видатних діячів науки того часу(три варіанти відповіді):

варіанти відповідей

І.Мечников;

І.Дзюб;

М.Бекетов;

І.Пулюй;

І.Тобілевич;

М.Кропивницький.

Запитання 7

Укажіть композиторів другої половини XIX ст.(три варіанти відповіді):

варіанти відповідей

Д. Яворницький;

М. Лисенко;

С. Гулак-Артемовський;

Д. Заболотний;

М. Заньковецька;

М. Леонтович.

Запитання 8

Хто з митців у листі так описав свою роботу над однією з картин: "Я зовсім ненароком відвернув полотно і не втерпів, узявся за палітру, і ось тижнів два без віддиху живу з ними, не можу розлучитися - веселий народ! Недарма про них Гоголь писав, усе це правда! Чортячий народ! Ніхто в цілім світі не відчував так глибоко Свободи, Рівності й Братерства. Усе Запорожжя лишалось вільним, нікому не підкорилося...":

варіанти відповідей

І. Рєпін;

І. Труш;

М. Пимоненко;

В. Тропінін.

Запитання 9

З іменем якого митця пов’язане спорудження зображеної на фото пам’ятки архітектури України:

варіанти відповідей

О. Вербицький;

М. Микешин;

В. Городецький;

О. Бекетов.

Запитання 10

Про кого І. Франко сказав: "...Він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література...":

варіанти відповідей

І. Нечуя-Левицького;

Г. Квітку-Основ’яненка;

С. Гулака-Артемовського;

І. Карпенка-Карого.

Запитання 11

Яку пам'ятку архітектури України зі списку Світової спадщини ЮНЕСКО зображено на фото:

варіанти відповідей

Ханський палац у Бахчисараї;

Резиденцію Буковинських митрополитів у Чернівцях;

Ансамбль історичного центру Львова;

Стару фортецю Кам'янець-Подільського замку.

Запитання 12

Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела:

"Його геній виявився здатним поєднувати інтелектуальну напругу, спрямовану на створення фундаментальних біологічних концепцій, з тяжкою, жертовною діяльністю в галузі медицини. Так, працюючи в Одесі, провів дослід самозараження тифом, а в 1892 р., розробляючи способи боротьби з епідемією холери у Франції, випив культуру збудника цієї смертельної хвороби...":

варіанти відповідей

М. Гамалію;

І. Мечнікова;

М. Бекетова;

Д. Заболотного.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест