За графіком вкажіть нулі функції
На малюнку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок зростання
Задайте формулою функцію, графік якої зображено на рисунку
Оцініть значення виразу b+2a, якщо -1<a<3 i 2<b<4.
Знайди найбільше ціле число, що є розв'язком системи
Знайдіть область визначення функції:
Знайдіть два числа, сума яких 17, а добуток 60
Є 8 різних суконь і 3 різних костюми. Скількома способами можна вибрати вбрання, що складається із сукні або костюма?
Знайти суму 14 перших членів арифметичної прогресії, якщо a1 = 12,
a14 = - 27.
Знайти моду вибірки 2; 4; 3; 4; 4; 7; 6; 6; 7; 6; 8; 6; 10; 15.
При вивченні теми "Елементи статистики" студент отримав оцінки:
10; 7; 9; 7; 7; 7; 6; 7; 6; 7; 4. Знайдіть середню оцінку за тему.
У меню шкільної їдальні є на вибір 6 видів пиріжків і 4 види соку. Скільки різних варіантів вибору сніданку з одного пиріжка і однієї склянки соку є в учня цієї школи?
У коробці лежать 12 кольорових олівців, з яких 2 – сині. Яка ймовірність того, що навмання взятий із коробки олівець буде синім?
На столі є 4 ручки i 3 олівці. Скількома способами можна взяти зі столу один предмет?
Знайти суму перших десяти членів геометричної прогресії, другий член якої дорівнює 4, а знаменник -1.
Укажіть послідовністі, які є геометричною прогресією
Перший член арифметичної прогресії а₁ = 8, а її різниця d =−3. Знайдіть дев'ятий член прогресії.
Знайдіть суму перших п'яти членів арифметичної прогресії, якщо її перший член 6, а різниця дорівнює -3
На якому з рисунків зображено графік функції у = -х2 + 2 ?
Графік якої функції зображено на рисунку?
Вкажіть проміжки, де функція додатна?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома