Повторення. Підготовка до ЗНО, ДПА

Додано: 22 березня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 160 разів
20 запитань
Запитання 1

    1. Усі слова належать до самостійних частин мови у рядку

варіанти відповідей

А світанок, заради, враз, нібито, премудрий

Б потоваришувати, по-товариськи, одинадцятеро, жоден, такий

В понад, де-не-де, позавчора, ніскільки, разом

Г головувати, солодкий, тому що, який-небудь, сімнадцятий

Д широко, усе, воля, присвятити, з-над 

Запитання 2

   2. НЕ допущено помилок при вживанні форм вищого і найвищого   ступенів порівняння у рядку

варіанти відповідей

А вищий тебе, самий кривий, жовтуватіший, премиліший, сонячніший

Б більш досвідчений, найдивовижніший, менш вразливий, швидший від усіх

В більш сміливіший, найменш спокійніший, самий акуратний, найпильніший

Г прегарніший, малуватіший, самий безтурботний, невисокіший

Д найбільш нижчий, найзагадковіший, менш зрілий, прерозкішніший, свіжіший

Запитання 3

3. Усі іменники належать до чоловічого роду у рядку


варіанти відповідей

А Ілля, вогнище, капітан, голова, рахівник

Б ліс, міст, турне, суддя, староста

В біль, дріб, Микола, шимпанзе, шампунь

Г честь, вість, путь, доповідь, ніч

Д собака, вулик, кобзар, поет, радіо

Запитання 4

 4. Усі займенники пишуться через дефіс у рядку






варіанти відповідей

А аби/хто, будь/що, казна/чий, де/котрий, ні/хто

Б ані/який, де/який, аби/що, чий/сь, будь/хто

В будь/що, чий/небудь, казна/який, хтозна/чому, будь/хто

Г ні/скільки, хто/сь, казна/що, ані/що, аби/кому

Д будь/котрому, який/небудь, будь-як, хтозна/чий, будь/хто

Запитання 5

5. Усі прикметники пишуться через дефіс у рядку



варіанти відповідей

А історико/археологічний, сільсько/господарський, блідо/рожевий, само/робний

Б польсько/український, синьо/зелений, навчально/виховний, гірко/солоний

В вагоно/ремонтний, паровозо/будівний, три/вимірний, каро/окий

Г південно/західний, військово/спортивний, п’яти/денний, легко/крилий

Д рожево/щокий, темно/русявий, три/значний, давньо/руський

Запитання 6

6. Усі дієслова належать до особових форм у рядку

варіанти відповідей

А судячи, привіз би, зліпимо, запалила, буду співати

Б помилився, похитуватись, приніс би, піднімаємося, зібраний

В вечоріє, морозить, проводити, засмучений, прочитавши

Г малює, буде малювати, малювали, малюватимуть, малюй

Д радіти, зрадівши, радіймо, радів би, радіємо

Запитання 7

7. Усі словосполучення побудовані правильно у рядку





                        

варіанти відповідей

А обидві сестри, восьмеро товаришів, четверо штанів, десятеро зайченят, тридцятеро учнів

Б сімдесят п’ятеро студентів, двадцятеро ягнят, одинадцятеро випускників, восьмеро гімназистів

В дванадцятеро вікон, п’ятеро котенят, сімнадцятеро столів, троє братів, одинадцятеро учениць

Г семеро хлопців, двоє окулярів, четверо дівчат, троє каченят, четверо листів

Д дві третіх грама, чотири учні, восьмеро учениць, півтора ящика, три дні     

Запитання 8

8.Граматичний зв'язок порушено в словосполученнях


варіанти відповідей

А розповідати за канікули


Б старший мене

В контрольна з фізики

Г працювати по суботах

Д рудий собака

Е не знайшли за адресом

Запитання 9

9. Лексичну норму порушено у рядках 

варіанти відповідей

А виключення з правил     

Б багаточисленні глядачі

В думки збігаються

Г у різних областях культури

Д незважаючи на перешкоди     

Е не дивлячись на перешкоди

Запитання 10

10. -НН- потрібно писати у всіх словах рядків



варіанти відповідей

 А  невблаган…ий, корін…ий, глинян…ий, олов'ян…ий

 Б  балкон…ий, веснян…ий, осін…ій, орлин…ий

 В натхнен…о, туман…о, навман…я, невпин…о, глибин…о.

 Г священ…ий, бетон…ий, сон…ий, телефон…ий

Д гречан…ий, антен…ий, вогнян…ий, ран…ій

 Е доладн…о, шален…о, пісен…о, спросон…я, очевидн…о

Запитання 11

11.   Усі слова з НЕ потрібно писати окремо у рядках

варіанти відповідей

  А не/прочитані ще книги, не/черствий, а свіжий хліб, не/стримувати, не/здужати підняти

  Б не/страшний, а кумедний, не/послідовність, не/мовля, не/добір

 В не/підвести, не/минаючи, не/турбуватися, не/здійснена досі мрія

 Г не/брехня, а правда, не/каламутивши, не/зітхати, не/отруйний, а корисний

Д не/доїдаючи, не/потребувати, не/сподіванка, не/вільний, не/обережний

 Е не/потріб, не/доучка, не/сила, а спритність, не/обхідність

Запитання 12

 12. Усі слова написані правильно у рядках   

варіанти відповідей

 А чорноморські піски, медаль «За відвагу», Південно-Західна залізниця

Б пароплав «Київ», сузір’я «Велика Ведмедиця», Дамоклів меч

В Буковинські краєвиди, журнал Однокласник, гора Говерла

  Г село Шишківці, Площа Перемоги, українські звичаї

Д народи Сходу, шевченкіана, Шевченкові пророцтва

 Е франківські традиції, Києво-Печерська лавра, видавництво «Освіта»

Запитання 13

13. Укажіть речення з дієприслівниковими зворотами, які побудовано правильно.

варіанти відповідей

А. Поговоривши з учнями, директор повернувся до свого кабінету.

Б  Приїжджаючи на дачу, мені доводиться там багато працювати.

В  Оглянувши пацієнта, лікар дає йому рекомендації.

Г Побачивши друзів, його охопив радісний настрій. 

Запитання 14

14. Виберіть речення, ускладнене непоширеною відокремленою обставиною (розділові знаки пропущено).

варіанти відповідей

А У тихім небі злагоди й любові пославши май дібровам і полям летять мої лелеки чорноброві.

Б  Із вирію летять курличучи ключі.

В   Як важко стукать у чужі оселі бездомним бувши на своїй землі!

Г  Солодкою стрілою пізній цвіт скрадаючися приморозок ранить.

Запитання 15

15. Укажіть речення, в якому поширене означення не відокремлюється комою (розділові знаки опущено)

варіанти відповідей

А  Дядько скинув в’язку розмальованих у червоне й зелене кошиків.

Б  Гурт берізок оточений молодими дубками сприймається мало не як ефемерне видиво

В  Козацьке військо розташоване чотирикутником стояло готове до бою.

Г  Ось видніє стіжок сіна залишений лісником для диких тварин.

Запитання 16

16. Укажіть варіант, у якому всі слова є вставними

                                                

варіанти відповідей

А Отже, адже, кажуть.    

Б А втім, щоправда, по-перше

В Може, принаймні, бач.

  Г Наприклад, навіть, мабуть

Запитання 17

17. Називним є речення


варіанти відповідей

А Дні прекрасні.

Б Маленька хатинка біля річки.

В Радісні, усміхнені обличчя, веселі очі.

Г Мені дуже весело. 

Запитання 18

18. Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.



варіанти відповідей

А «Татусю, татусю! - кажуть діти. - Чи бачиш - голубок від сестриці прилетів?»

Б. Хотів іще сказати: «Ти робиш навмисне дідові шко­ду, але ці слова застигли йому на устах, бо не мав нагоди їх виповісти

В «Всі на кутку кажуть, що з вашого Тараса, мабуть, щось добряще вийде. - Промовив сусід».

Г «Гей, гей поміч іде! - несподівано озвався з монастирсь­кої дзвіниці вартовий. - Цілий полк іде... 

Запитання 19

19. Складносурядні речення утворються, якщо серед варіантів продовження речення

                                           На лугах вже скошено траву... вибрати

варіанти відповідей

А і виполошено перепелині гнізда.

Б так що буде що їсти вівцям.

В і літо буйне в береги ввійшло.

Г і зібрано останні колоски.

Д як на межі, на оболоні.

Запитання 20

20. У якому реченні що виступає сполучником?


варіанти відповідей

А. Діти, що виховуються криком, втрачають здатність відчувати найтонші відтінки почуттів інших людей.

Б І пам`ятай, що легко над усім буває сплутать щирість і підступність

В. Лише тим людина дорожитиме все життя, що далося їй дорогою ціною

Г. Чуєш, ненько моя, вічна пісня та, що з дитинства несу через всі літа!

Д. Тих мостів , що в народ від народу, не порушить віків течія. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест