Повторення вивченого матеріалу (травень)

Додано: 24 травня
Предмет: Українська література, 11 клас
23 запитання
Запитання 1

Загірну комуну як символ країни щастя й благодаті зображено у творі

варіанти відповідей

а) «Маруся Чурай» Л. Костенко

б) «Лісова пісня» Лесі Українки

в) «Я (Романтика)» Миколи Хвильового

г) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного й Івана Білика

Запитання 2

Відрікається від мови й культури свого народу

варіанти відповідей

а) Мина Мазайло («Мина Мазайло» М. Куліша)

в) Степан Радченко ("Місто" В. Підмогильного)

в) Гриць Бобренко («Маруся Чурай» Л. Костенко)

г) майор Медвин («Тигролови» Івана Багряного)

Запитання 3

Життя пореформеного села на прикладі однієї сім’ї досліджує у своєму творі

варіанти відповідей

а) «Intermezzo» М. Коцюбинський

б) «Я (Романтика)» Микола Хвильовий

в) «Кайдашева сім’я» І. Нечуй-Левицький

г) «Тіні забутих предків» М. Коцюбинський

Запитання 4

У творі «Intermezzo» М. Коцюбинського НЕ є дійовими особами (дійовою особою)

варіанти відповідей

а) Моя утома

б) Три тополі

в) Людське горе

г) Залізна рука города

Запитання 5

Незламність, здатність залишатися людиною за будь-яких обставин – мотив твору

варіанти відповідей

а) «Ви знаєте, як липа шелестить...» П. Тичини

б) «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе» В. Стуса

в) "Задивляюсь у твої зіниці" В. Симоненка

г) "Страшні слова, коли вони мовчать" Л. Костенко

Запитання 6

Сонце – прекрасна, неповторна поезія, а соняшник – поет – такі алегоричні образи твору

варіанти відповідей

а) І. Драча

б) Л. Костенко

в) М. Вороного

г) В. Симоненка

Запитання 7

«...що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека – все виливалось у пісню» в головної героїні твору

варіанти відповідей

а) «Лісова пісня» Лесі Українки

б) "Мартин Боруля" І. Карпенка-Карого

в) «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського

г) «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

Запитання 8

Образ молодого амбітного письменника є у творі

варіанти відповідей

а) «Місто» В. Підмогильного

б) «Intermezzo» М. Коцюбинського

в) «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника

г) "Майстер корабля" Ю. Яновського

Запитання 9

У творі «Маруся Чурай» Л. Костенко називає «…голосом України, що клекотів у наших корогвах…»

варіанти відповідей

а) Івана Іскру

б) Мартина Пушкаря

в) Марусю Чурай

г) Богдана Хмельницького

Запитання 10

НЕ належить до «шістдесятників»

варіанти відповідей

а) Л. Костенко

б) В. Симоненко

в) Є. Плужник

г) М. Вінграновський

Запитання 11

Вірили в те, що природа одухотворена, жива, населена добрими й злими духами, герої твору

варіанти відповідей

а) М. Коцюбинського

б) Лесі Українки

в) М. Хвильового

г) І. Франка

Запитання 12

Спільним мотивом поєднано обидва твори в рядку

варіанти відповідей

а) «Арфами, арфами...» П. Тичини, «І все-таки до тебе думка лине...»

Лесі Українки

б) «Чари ночі» Олександра Олеся, «Під чужим небом» Є. Маланюка

в) «Блакитна Панна» М. Вороного, «Арфами, арфами...» П. Тичини

г) «Чари ночі» О. Олеся, "Різдво" Б.-І. Антонича

Запитання 13

Зображує різне ставлення обивателів до українізації

варіанти відповідей

а) М. Куліш

б) Ю. Яновський

в) І. Багряний

г) М. Хвильовий

Запитання 14

Дмитро Павличко в поезії «Два кольори» використовує поетичний

символ

варіанти відповідей

а) калини

б) дороги

в) сонця

г) поля

Запитання 15

Ознаки модернізму наявні у творі

варіанти відповідей

а) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного й Івана Білика

б) «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого

в) «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

г) «Лісова пісня» Лесі Українки

Запитання 16

Міфологія та побут Лемківщини є джерелом образних асоціацій у творчості

варіанти відповідей

а) Л. Костенко

б) М. Вороного

в) Б.-І. Антонича

г) І. Драча

Запитання 17

Прийом обрамлення, лист від батька як своєрідна новела в новелі – такі особливості композиції твору, де діють герої

варіанти відповідей

а) Іваниха, Іван Дідух

б) Тереза, Ілля

в) Уля, Мокій

г) Марфа, Михайло

Запитання 18

Талант і примітивність, духовне начало в людині, порив до прекрасного і занурення у світ буденного, сірого матеріального життя, людина і природа – такі проблеми порушено у творі

варіанти відповідей

а) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного й Івана Білика

б) «Камінний хрест» В. Стефаника

в) «Лісова пісня» Лесі Українки

г) «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського

Запитання 19

Усеобіймаючим оком України прийнято називати письменника

варіанти відповідей

а) І. Нечуя-Левицького

б) Є. Маланюка

в) О. Вишню

г) І. Драча

Запитання 20

Прочитайте уривок із твору Є. Маланюка.

…Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась.

…В окривавлений Жовтень – ясна обернулась Весна.

Так автор характеризував творчість поета

варіанти відповідей

а) М. Рильського

б) Є. Плужника

в) П. Тичини

г) М. Зерова

Запитання 21

Порушує засторогу, йде до людей, щоб допомогти коханому врятувати «цвіт душі», «своїм життям до себе дорівнятись», героїня твору

варіанти відповідей

а) Уля («Мина Мазайло» М. Куліша)

б) Мелашка («Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького)

в) Палагна («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського)

Г) Мавка («Лісова пісня» Лесі Українки)

Запитання 22

Пригоди незвичайного героя, екзотика Далекого Сходу, утеча й переслідування, романтичні почуття й несподівана розв’язка – тема

твору

варіанти відповідей

а) київського неокласика

б) представника празької школи поетів

в) засновника МУРу

г) шістдесятника

Запитання 23

Мисливські звичаї і традиції, оповідки й побрехеньки мисливців на тлі чарівної української природи – тематика збірки

варіанти відповідей

а) Миколи Хвильового

б) Василя Стефаника

в) Михайла Коцюбинського

г) Остапа Вишні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест