Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів

9 запитань
Запитання 1

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 2

Для розміщення кнопки у вікні потрібно скористатися командою:

варіанти відповідей

label.pack()

button.pack()

entry.pack()

root.geometry('600x400')

Запитання 3

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 4

Щоб вивести в поле деякий текст, використовують команду виду:

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

entry.pack()

root = Tk()

entry.insert (0, <текст>)

Запитання 5

Для розміщення напису у вікні потрібно скористатися командою:

варіанти відповідей

label.pack()

button.pack()

entry.pack()

root.geometry('600x400')

Запитання 6

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 7

Оберіть властивість, яку НЕ МАЄ поле:

варіанти відповідей

bg

bd

height

fg

font

width

Запитання 8

Отримати з поля його вміст можна, використовуючи метод:

варіанти відповідей

bind()

get()

раск()

place()

focus_set()

Запитання 9

З компонентами (поле, напис, кнопка) можна пов’язати обробники різних подій, які можуть відбуватися з ними, для цього використовують метод:

варіанти відповідей

bind()

get()

раск()

place()

focus_set()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест