1. В зоні перших 6-8 кроків споживацька активність в магазині мінімальна, так як покупцю необхідно звикнути до обстановки магазину та оглянути місце. Визначте правило мерчандайзингу.
2. Вкажіть основний простір при визначенні правила "Золотого трикутника"
3. Максимальну увагу покупець приділяє продукції, що знаходиться на рівні очей. При переміщенні продукції з сусідніх полиць на «золоту», продажі збільшуються на 15%. Яке правило мерчандайзингу охарактеризовано?
4. Що означає термін "Фейсинг"?
5. Дайте визначення правилу ротації
6. Яке правило мерчандайзингу зображене на малюнку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома