Правила (стандарти) мерчандайзингу

Додано: 22 лютого 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 30 разів
6 запитань
Запитання 1

1. В зоні перших 6-8 кроків споживацька активність в магазині мінімальна, так як покупцю необхідно звикнути до обстановки магазину та оглянути місце. Визначте правило мерчандайзингу.


варіанти відповідей

А) Правило «перших 6- кроків»

Б) Правило «золотого трикутника»

В) Правило «товар по руху покупця»

Запитання 2

2. Вкажіть основний простір при визначенні правила "Золотого трикутника"

варіанти відповідей

А) вхід, розрахунково-касовий вузол і відділ планованих закупівель

Б) вихід, розрахунково-касовий вузол і відділ планованих закупівель

В) розрахунково-касовий вузол і відділ планованих закупівель

Запитання 3

3. Максимальну увагу покупець приділяє продукції, що знаходиться на рівні очей. При переміщенні продукції з сусідніх полиць на «золоту», продажі збільшуються на 15%. Яке правило мерчандайзингу охарактеризовано?


варіанти відповідей

А) Правило «перших 6- кроків»

Б) Правило "золотої полиці"

В) Правило «товар по руху покупця»

Запитання 4

4. Що означає термін "Фейсинг"?

варіанти відповідей

А) лежачий товар на полиці

Б) товар "лицем" до покупця

В) відсутній товар на полиці

Запитання 5

5. Дайте визначення правилу ротації

варіанти відповідей

А) При розташуванні горизонтального фейсингу, вертикальний продаж продукції зменшується на 30%

Б) Більше продається - значить більше місця на полиці займає

В) Продукцію з більш коротким терміном реалізації потрібно викладати на передній план

Запитання 6

6. Яке правило мерчандайзингу зображене на малюнку?


варіанти відповідей

А) правило "золотої полиці"

Б) правило «кути стелажу - не мертва зона»

В) правило "золотого трикутника"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест