Правильний многокутник. Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола

13 запитань
Запитання 1

Многокутник називається правильним, якщо в нього____________________

варіанти відповідей

всі кути рівні

всі сторони рівні

всі сторони і кути рівні, і він опуклий

всі сторони різні, а многокутник опуклий

Запитання 2

Сума зовнішних кутів многокутника =___________

варіанти відповідей

1800

3600

7200

900

Запитання 3

Якщо зовнішній кут провильного многокутника дорівнює 40 градусів, то многокутник має ____________ сторін

варіанти відповідей

12

18

9

36

Запитання 4

Сума внутрішніх кутів многокутника обчислюється за формулою

варіанти відповідей

180(n-2)

360(n-2)/2

180(N-2)/n

180+ 360n

Запитання 5

Скільки сторін має правильний многокутник, якщо його внутрішній кут дорівнює 120 градусів

варіанти відповідей

18

12

9

6

Запитання 6

За якою формулою знаходиться внутрішній кут правильного многокутника

варіанти відповідей

180(n-2)/n

360(n-2)/n

180(n-2)/2

360(n-2)/2

Запитання 7

Чому дорівнює внутрішній кут многокутника, якщо він має 15 сторін?

варіанти відповідей

125

154

156

108

Запитання 8

Центральний кут многокутника обчислюється за формулою

варіанти відповідей

180n

360n

180/n

360/n

Запитання 9

Якщо радіус кола, описаного навколо правильного трикутника дорівнює 10, то радіус кола, вписаного в цей трикутник дорівнює

варіанти відповідей

20

4

5

12

Запитання 10

Сторона правильного шестикутника дорівнює 20 см, а радіус кола, описаного навколо цього многокутника дорівнює_____________

варіанти відповідей

40

10

25

20

Запитання 11

Знайдіть радіус кола, описаного навколо правильного шестикутника, сторона якого дорівнює 16√3 см.

варіанти відповідей

32 см

18 см

16 см

48 см

Запитання 12

Скільки сторін має правильний n-кутник, внутрішній кут якого дорівнює 1080?

варіанти відповідей

9

7

5

12

Запитання 13

Знайдіть градусну міру внутрішнього кута правильного 24-кутника.

варіанти відповідей

160°

162°

164°

165°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест