Правопис прислівників

Додано: 25 жовтня
Предмет: Українська мова, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/іспанськи, уряди/годи, по/одинці

по/вашому, на/добраніч, якось/то

рік/у/рік, урешті/решт, хтозна/коли

по/моєму, казна/куди, хоч/не/хоч

будь/що/будь, по/четверте, на/виплат

Запитання 2

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна

видимо-невидимо, анічичирк, аби-де

як-не-як, в основному, по-чиновницьки

більш-менш, хтозна-коли, довкруги

по-четверте, всього-на-всього, щосереди

Запитання 3

Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:

варіанти відповідей

на/похваті, по/ночі, у/розтіч, на/жаль

в/щерть, за/світла, на/виворіт, на/провесні

од/віку, з/переляку, на/відріз, з/гарячу

на/взнак, в/подовж, до/речі, що/духу

с/підлоба, на/двоє, по/змозі, з/надвору

Запитання 4

Позначте рядок, у якому прислівники слід писати ЧЕРЕЗ ДЕФІС:

варіанти відповідей

пліч/о/пліч, з давніх/давен, день/у/день, по/латині;

на/гора, коли/не/коли, без кінця/краю, де/небудь;

віч/на/віч, по/простому, сам/на/сам, хтозна/коли;

ледве/ледве, по/праву, по/друге, як/не/як;

більш/менш, раз/по/раз, будь/куди, десь/не/десь.

Запитання 5

Разом треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

по/польськн, на/вхрест, по/тиху

до/щенту, на/весні, в/основному

з/висока, на/вшпиньки, уві/сні

на/гору, з/середини, по/іншому

за/панібрата, не/сказанно, у/день

Запитання 6

Окремо треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

поза/торік, з/розгону, до/смаку

по/черзі, по/можливості, в/міру

на/сміх, при/вселюдно, під/час

як/слід, натще/серце, за/кордон

у/ночі, до/сих/пір, до/останку

Запитання 7

Окремо треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

сама/самотою, на/жаль, в/обмін

під/силу, по/переду, по/правді

до/побачення, що/тижня, по/суті

до/речі, повсяк/час, у/стократ

за/молоду, без/кінця, з/переляку

Запитання 8

З дефісом треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/нашому, в/нічию, ледве/ледве, сяк/так

з/рештою, врешті/решт, хтозна/куди, вряди/годи

мало/помалу, віч/на/віч, десь/інколи, по/латині

десь/то, як/раз, як/небудь, будь/коли

по/двоє, по/друге, по/третє, по/сучасному

Запитання 9

Разом пишуться всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

на/пам’ять, на/жаль, до/купи

на/весну, до/віку, с/підлоба

мимо/волі, на/завжди, в/основному

що/найвище, до/вподоби, без/вісти

о/півночі, на/двоє, на/перекір

Запитання 10

Правильно написано всі прислівники рядка

варіанти відповідей

спідлоба, вдвічі, аніскільки

уранці, день у день, в п’яте

поза торік, як-не-як, нажаль

будь ласка, що ночі, по-перше

з ліва, раз у раз, ледве-ледве

Запитання 11

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)Щороку під кінець травня земля набирається сили і її живлющі соки до схочу напоюють зело. (2)Саме під цю пору на Поліссі починає густо цвісти азалія. (3)Її жовтий цвіт мовби велетенське мереживо свічок, виготовлених із ярого воску, освітлює найтемніші закутки лісових хащ. (4)Душа від того яскравого суцвіття наповнюється бадьорим настроєм, веселішає, усе довкола набирає особливої урочистості. (5)Великі з жовтим відблиском пелюстки густо вигойдуються на тендітних ниточках, бутончики нагадують підвішену догори парасолю.

Орфографічну помилку допущено в слові

варіанти відповідей

щороку

до схочу

довкола

догори

Запитання 12

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Пахне луг… (2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок. (3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою? (4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера. (5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки — ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки. (6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість бо за/малі. (7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.

Окремо в цьому тексті пишуться слова

варіанти відповідей

на/зустріч

де/далі

за/малі

в/друге

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест