Підготовка до ЗНО. Українська мова. 32 питання

Додано: 28 жовтня
Предмет: Українська мова, 11 клас
48 запитань
Запитання 1

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Бажання співати не полишало його.

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 2

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Він попросив мене заспівати.                 

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 3

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Він пішов співати.                                  




варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш

оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 4

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Юний виконавець почав співати, дочекавшись відновлення музики.

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 5

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.       


Складне речення   

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 6

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                               

Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.    


Складне речення   

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 7

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.  


Складне речення 

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 8

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                            

Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.


Складне речення 

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергіїпотрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 9

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Добрі вісті не лежать на місці                             


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 10

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

На передовий пункт треба було пробиратися до схід сонця


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 11

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Прости мене, згарячу забувся                             


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 12

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Ми розгортаємо свої сили для нових атак


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 13

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Кличе мати вечеряти. 


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 14

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Веселкою моя надія грала.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 15

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Не зоравши, не посієш.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 16

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Учитель навчив нас писати.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 17

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Сяють очі блакитні.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 18

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Угорі синіла смужечка неба.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 19

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Сестра сумувала за братом, як за мамою.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 20

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

З голоду та холоду і півень не співає.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 21

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Повій вітре опівночі.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 22

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Олесь спросоння не зрозумів запитання.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 23

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Велике дерево поволі росте.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 24

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Я сказав це навмисно.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 25

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

З-під хмари краєчком ока глянуло сонце.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 26

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Вона дивиться на схід сонця.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 27

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Батьки, розчаровані, довго не могли заснути.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 28

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Виходить дівчина води з криниці набрати.


Складне речення

варіанти відповідей

Куди кінь з копитами, туди й жаба з хвостом.

Хлопчик говорив швидко, мов ковтав слова.

А я вмер би, аби ще раз голос твій почути.

Люблю, коли у вікно дерева поглядають.

Як я люблю оці години праці, коли усе навколо завмира.

Запитання 29

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Я побачила тебе на пароплаві.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 30

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Заплющивши очі, він намагався мріяти.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 31

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Настала пора вертатися додому.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 32

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Іван присвяти пісню мамі.


Складне речення

варіанти відповідей

Я людина, якій судилося ще жить.

Хто говорить від серця, тому все відгукнеться.

Пісні дзвенять там, де птахи народились.

Климко звівся, щоб краще було видно шлях.

Треба так звалити дерево, щоб воно не звалило інших.

Запитання 33

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Повій, вітре, незважаючи на дощ.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 34

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Учень не з’явився через хворобу.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 35

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Він зробив це навмисно.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 36

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Удома і стіни помагають.


Складне речення

варіанти відповідей

Хай суд іде так, як велять йому народи.

Скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив.

Попереду вічність, бо велика любов невмируща.

Не забули його в селі, хоч і довго не повертався в рідний край.

Скрізь, куди сягали відсвіти, уся земля була встелена людом.

Запитання 37

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Уночі палало село.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 38

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

При бажанні все зробимо чудово.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 39

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Гілки квіток стелилися на вікні.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 40

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

На синьому небі ясно.


Складне речення

варіанти відповідей

Він лицар був, дарма що постоли діряві.

Як захоче коза сіна, то до воза прийде.

На дах я пробрався аж тоді, коли ніч настала.

Сумую за невідомим, що завжди манить далиною.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 41

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Велике дерево поволі росте.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 42

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Марія спросоння не зорієнтувалася.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 43

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Льотчики поверталися з полігона додому.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 44

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Маруся лягла відпочити після важкого дня.


Складне речення

варіанти відповідей

Залазили туди, де доводилося пробиватися крізь замети.

Вовк підійшов до води, щоб лизнути її солонини.

Місяць перейшов на половину неба, коли ми приїхали додому.

Любиш мене не так віддано, як я думала.

Душа летить у дитинство, бо їй на світі тепло тільки там.

Запитання 45

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Багряні стовпи підпирали небо.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 46

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Усі прийшли незважаючи на хворобу.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 47

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Сонце палило нестерпно.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Запитання 48

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень.

Просте речення                                         

Сяють очі чудові і гордістю, і любов’ю.


Складне речення

варіанти відповідей

Марко й далі співав, дарма що пісню його глушили гармати.

Уже молебень відслужили, бо затужили дзвони, затужили.

Ми не такі, щоб зрадити людину.

Як пахне хліб – це знає кожен.

Сонце світить так яскраво, що дивитись боляче.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест