Правопис складних слів

Додано: 30 січня
Предмет: Українська мова, 11 клас
7 запитань
Запитання 1

РАЗОМ треба писати всі складні іменники в рядку

варіанти відповідей

екс/чемпіон, зірви/голова, напів/провідник

Орг/відділ, учитель/словесник, живо/пис

праце/люб, метео/служба, сімдесяти/річчя

проф/спілка, відео/телефон, 40/метрівка

авто/стоп, багато/тиражка, віце/прем’єр

Запитання 2

Прочитайте уривок. З(1)поміж українських архітекторів варто відзначити Івана Левинського. За сорока(2)літню діяльність ним були зведені сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення. Усе, створене ним, дивує, бо до будь(4)якої праці він підходив по(5)господарськи.


Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

з..поміж

сорока..літню

житлово..побутового

будь..якої

по..господарськи

Запитання 3

Через дефіс пишуться всі прислівники рядка

варіанти відповідей

віч/на/віч, по/домашньому, будь/де

по/людськи, як/небудь, в/тричі

колись/то, хтозна/куди як/найбільше

де/не/де, в/цілому, по/четверте

на/радість, хоч/не/хоч, далеко/таки

Запитання 4

Через дефіс треба писати кожен прислівник у рядку

варіанти відповідей

по/нашому, в/нічию, ледве/ледве, сяк/так

з/рештою, врешті/решт, хтозна/куди, вряди/годи

мало/помалу, віч/на/віч, по/третє, по/латині

десь/то, як/раз, по/сучасному, будь/коли

по/двоє, по/друге, десь/інколи, як/небудь

Запитання 5

Прочитайте уривок.


У молочно(1)білому світлі пів(2)місяцярізно(3)барв’ям виблискує річка, по(4)тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів.


Дефіс треба ставити на місці цифри

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 6

Разом пишуться всі слова в рядку

варіанти відповідей

дев’яносто/літній, мимо/волі, повсяк/час, стоп/кран

віце/адмірал, глухо/німий, авто/власник, важко/хворий

мовно/стильовий, полу/мисок, міні/футбол, пів/огірка

десяти/значний, фото/аматор, напів/морок, кілька/сот

військово/спортивний, косто/прав, сто/річчя, гори/цвіт

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання


(1) За/багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими і магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) У/загалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чи/мало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам'ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) На/приклад, у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління у Вірменії, Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.


Окремо в тексті треба писати сполуку слів

варіанти відповідей

за/багато

чи/мало

у/загалі

на/приклад

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест