Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в рядку
Дуже прошу вас, ….., ставте ……….. підпис.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків
Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку
Помилковою є форма числівника в рядку
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму слова у варіанті
ПРАВИЛЬНО утворено форму прикметника у варіанті
Правильно утворено форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників в усіх рядках, окрім
Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.
Підприємство ... має контракти з місцевими кіосками щодо поставки близько ... продукції, що є на сьогодні ... за якістю.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Правильну відмінкову форму числівника наведено в рядку
Старшокласники подякували …. за таку чудову новину й розбіглися по ..., і лише … залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Для моєї кімнати потрібно вибрати шафу завширшки від ____ до ______ сантиметрів
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків
Щиро дякую _____ за підтримку та бажаю всього _________
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків
За допомогою суфікса -ев- / -єв- утворюються прикметники від усіх іменників рядка
Порушено норму відмінювання числівника в рядку
Сергій на пів року менший ________, але _______ серед них
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків
З’ясуйте, у якому з рядків усі слова є числівниками
Граматичну помилку допущено в рядку
Правильною є відмінкова форма числівника в рядку
Оксано, ________ дідусеві й подаруймо йому _________ пісню
Укажіть правильний варіант заповнення пропусків
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
Граматичну помилку допущено в рядку
Правильно утворено чоловіче й жіноче імена по батькові від імені
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома